Oliver Laxe participa na difusión e promoción da 'Gandería Heroica' dos Ancares
O director de cinema, premiado en varias ocasións no Festival de Cannes, presentou xunto a José Antonio Díaz a campaña audiovisual.
Laxe puxo en valor o "traballo milenario que seguen facendo os pastores" de Os Ancares, onde discorre 'Ou que arde', a última obra do cineasta galego.
Presentación da campaña | Foto: EP
O cineasta Oliver Laxe e o presidente da cooperativa A Carqueixa, José Antonio Díaz, presentaron este luns unha campaña audiovisual en liña para promocionar e difundir a 'Gandería Heroica' dos Ancares.
En concreto, o proxecto, dirixido polo cineasta, darase a coñecer nas redes de 'Ou Sabor dous Ancares', a iniciativa de comercialización directa de tenreira galega suprema da cooperativa A Carqueixa, emprazada nesta área.
A iniciativa componse de vídeos curtos a través dos cales Laxe difunde as artes, manejos e maneira de vivir das persoas que integran a cooperativa, habilidades que considera 'Gandería Heroica' que mantén vivos Os Ancares.
"Estamos a falar de moitas décadas na que o mundo lles dixo que o facían non era lóxico nin rendible nin racional. Con todo en contra, coidaron dos Ancares con esas invisibles vacas libres que salpican a paisaxe, esas que fan a transhumancia ata Os Ancares bercianos, con todo o que iso implica a nivel cultural, paisaxístico e ambiental", destaca Oliver Laxe.
Ademais, subliñou que esta campaña pon o foco "sobre o traballo milenario que seguen facendo os pastores" nesta zona, a través do pastoreo extensivo, e asegurou que cando se compra esta carne "está a protexerse un modo de vida e uns valores" que garanten a biodiversidade dos Ancares.
COMERCIALIZACIÓN DIRECTA
Actualmente, a cooperativa A Carqueixa está centrada na súa iniciativa de venda directa ao consumidor, 'Ou Sabor dous Ancares'. A través da web www.osabordosancares.com comercializan a súa tenreira galega suprema en lotes e ao corte, que chega directa á casa dos consumidores unha vez fan o seu pedido na tenda en liña.
O proxecto conta con menos de dous anos de vida e supón xa o 30% das vendas da cooperativa. Entre outros clientes, destaca a aposta por esta carne realizada desde Inditex para os seus comedores.
Escribe o teu comentario