Navantia Ferrol entregará á Armada australiana o seu último buque o 18 de abril e quedará sen actividade de construción
Será a semana que vén cando a nave realice as probas de mar para logo iniciar o seu percorrido cara ao seu país de destino.
Leste é o segundo buque loxístico que o estaleiro ferrolán entrega á Armada de Australia, o que deixa sen actividade de construción naval a Navantia Ferrol.
AOR de Navantia | Foto: EP
O segundo buque loxístico do tipo AOR que Navantia constrúe no estaleiro de Ferrol para a Armada de Australia partirá de maneira definitiva facía ese país o próximo 18 de abril, segundo trasladaron a Europa Press varias fontes consultadas.
Con esta partida, as instalacións industriais quedarán sen ningunha actividade no referente a construción naval, aínda que con carga de traballo no sector de reparacións.
Ademais, este buque ten previsto iniciar o vindeiro luns, 15 de marzo, durante catro días, ata o xoves 18, as probas de mar, e que se desenvolverán en augas próximas ás costas de Ferrolterra, datas que Navantia tamén rexeitou confirmar.
No barco viaxarán unhas 130 persoas, tanto persoal de Navantia como de compañías auxiliares, ademais de representantes a empresa contrata pola Armada de Australia para verificar a construción, que se someterán previamente a probas para detectar posibles casos de positivos en coronavirus.
FUNCIONAMENTO
Durante esas xornadas de proba comprobarán as capacidades do buque e do seu equipamento, co obxectivo de detectar calquera tipo de incidencia.
Segundo as previsións, o buque partirá de maneira definitiva o 18 de abril para unha longa travesía ata Australia, onde responsables de Navantia Australia serán os encargados de deixar todo listo para proceder á entrega do barco.
Deste xeito, cumprirase o penúltimo fito deste buque, de nome 'Stalwart', proxecto do que quedaría a entrega á Armada de Australia.
Ata chegar a que o barco pase a ser propiedade deste país pasarían polo menos cinco anos. E é que o contrato para poder executar este buque asinouse o 9 de maio de 2016, realizándose o corte de chapa case dous anos máis tarde, o 4 de abril de 2018.
Sete meses máis tarde, en novembro, colocouse a quilla na bancada e a botadura tivo lugar o 30 de agosto de 2019.
Escribe o teu comentario