Zara Home da Coruña lucirá o novo deseño con pantallas que usará toda a cadea no mundo
Inditex avanza na súa dixitalización, plan que inclúe o peche de establecementos pequenos e, en China, de todas as tendas dalgunhas das súas marcas. Estratexia que pode reducir custos e tamén poñer en perigo miles de empregos.
Inditex avanza na súa dixitalización, plan que inclúe o peche de establecementos pequenos e, en China, de todas as tendas dalgunhas das súas marcas.
Estratexia que pode reducir custos e tamén poñer en perigo miles de empregos.
Maqueta de o novo deseño a estrear esta primaver en a Praza de Lugo da Coruña
Inditex prepara a nova imaxe global da súa insignia Zara Home que se comezou a incorporar esta semana á tenda da Praza de Lugo da Coruña, que incluirá, entre outros aspectos, unha pantalla interactiva e permitirá que os clientes consulten o seu inventario en tempo real desde a aplicación da marca, para a súa compra 'en liña' e recollida inmediata en 30 minutos.
A pantalla interactiva permitirá aos clientes consultar a dispoñibilidade de calquera artigo, obter información detallada con imaxes coordinadas e ideas de decoración, e mesmo engadilos a unha cesta de compra virtual que se trasladará automaticamente á aplicación do cliente a través dun código QR para que poida finalizar comodamente a compra.
Ademais, se o produto está dispoñible en tenda, poderá levar o seu pedido a casa, sen esperar prazos de entrega, segundo informou este martes o grupo galego, que sinalou ademais que grazas á tecnoloxía RFID, a pantalla tamén recoñecerá artigos só con achegalos.
O novo deseño, que se comezou a incorporar esta semana á tenda da Praza de Lugo da Coruña, formúlase como unha "cómoda" visita a un fogar que prioriza, segundo a firma, a sustentabilidade e o confort, onde estética, tecnoloxía e benestar fusiónanse.
En liña coa súa concepción integrada da experiencia de compra, este establecemento formará parte do 'Modo tenda', que permite que os clientes consulten o seu inventario en tempo real desde a aplicación da marca, para a súa compra 'en liña' e recollida inmediata en 30 minutos.
ALMA GALEGA NO REDESEÑO
Este proxecto, dirixido pola arquitecta coruñesa Elsa Urquijo, permitirá un contacto máis directo coas coleccións de Zara Home, a cuxos produtos se dá un "protagonismo absoluto", complementado sempre con dispositivos dixitais que permiten acceder á oferta 'en liña' da marca.
Os elementos máis característicos deste novo formato, cuxo estrea mundial terá lugar na tenda 'flagship' da Praza de Lugo da Coruña en marzo, son a incorporación de materiais construtivos tradicionais que se traballaron con axuda de artesáns locais, nos que se integran os últimos avances tecnolóxicos nunha contorna completamente ecolóxica.
TENDENCIAS DESTA TEMPADA
A flagship de Zara Home na Coruña, de 1.000 metros cadrados, presentará a nova colección SS21, con deseños atemporales nos que as formas orgánicas e os materiais e texturas, de tendencia natural, cobran protagonismo.
A tenda dividirase por estancias. Así, na planta baixa situarase o salón -cunha selección de mobiliario, coxíns, alfombras e outros elementos decorativos-, a cociña -que inclúe enxoval e utensilios de cociña, así como vaixelas e demais accesorios de mesa- e fragrancias do fogar como velas e difusores de diferentes aromas.
A planta superior albergará as coleccións de dormitorio -con todo o necesario para vestir a cama e outros accesorios- e Baño, con toallas, albornoces e outros sets-.
Nas próximas semanas, Zara Home irá lanzando sucesivas colecciones cápsula enfocadas en gozar da vida no exterior durante o verán, fundamentalmente no campo e no xardín doméstico.
Para acompañar esta experiencia de compra, creouse un novo sistema de iluminación da máxima eficiencia enerxética, para dotar ao percorrido de comodidade e calidade, nunha contorna sostible.
SEN TICKET DE COMPRA, POR DEFECTO
Como seguinte paso ao plan de tendas ecoeficientes que o grupo completou xa en todo o mundo (que permite aforros dun 20% de auga e un 40% de enerxía), esta tenda estará conectada ao sistema de control e xestión centralizada de consumos enerxéticos e de auga de Inditex, denominada Inergy.
O establecemento utilizará ademais un 100% de enerxía renovable e incorporará o sistema ticketless como estándar.
Escribe o teu comentario