Os clientes de Abanca gañan en todas as súas reclamacións contra as comisións abusivas da entidade

|

Desde a dirección xeral de Comercio e Consumo informan que "todas" as reclamacións que chegaron desde o Instituto Galego do Consumo polas comisións abusivas de Abanca, que cobran aos seus clientes 100 euros ao ano polo mantemento das súas contas, resolvéronse a favor dos afectados.


A Xunta dirixiu unha proposta o 18 de setembro á Conferencia Sectorial de Consumo para que "non se poidan modificar" as condicións contractuais de contas que teñen unha publicidade específica "en determinados aspectos que foron determinantes para a súa contratación"


Juan Carlos Escotet, presidente de Abanca

O presidente de Abanca, Juan Carlos Escotet


A directora xeral de Comercio e Consumo, Sol Vázquez Abeal, informou de que "todas" as reclamacións realizadas a través do Instituto Galego do Consumo contra as comisións por xestión e mantemento das contas de aforro de Abanca "resolvéronse a favor do consumidor".

Así o expuxo este mércores na comisión de Economía do Parlamento galego, en resposta a unha pregunta na que o deputado socialista Francisco Rivera denunciou as comisións "abusivas" de Abanca aplicadas "sen ningún tipo de negociación cos clientes", á vez que se queixou de que as entidades financeiras gozan de "certa impunidade" para aplicar estas medidas.

Respecto diso, Vázquez Abeal relatou que o pasado do 2 de xullo a Xunta púxose en contacto co Banco de España para mostrar o seu "preocupación" pola situación creada pola cobranza destas comisións nun contexto de impacto do coronavirus co obxectivo de que o órgano supervisor "avaliase de antemán" a pertinencia de aplicación.

Posteriormente, o 10 de xullo o Goberno galego mantivo unha reunión con Abanca para "mediar" e buscar unha "solución satisfactoria". A responsable de Consumo dixo que "se lle lembrou" á entidade a existencia dun decreto que vela por que as persoas en situación de vulnerabilidade poidan contar con contas bancarias gratuítas, de forma que "se conseguiu que se aplicase a clientes máis vulnerables".

Ademais, para "máis claridade", a Xunta dirixiu unha proposta o 18 de setembro á Conferencia Sectorial de Consumo para que "non se poidan modificar" as condicións contractuais de contas que teñen unha publicidade específica "en determinados aspectos que foron determinantes para a súa contratación". O obxectivo é que tampouco se poida levar a "engano" con certa publicidade sobre contas sen gastos.

Así mesmo, defende que non poida haber "modificacións unilaterais" se "non é salvarguardando todos os dereitos das persoas". Por iso, espera que haxa unha próxima resposta do Ministerio á súa proposta.


ACTUACIÓN DE OFICIO 

Pola súa banda, Francisco Rivera emprazou á Xunta a actuar "de oficio" ante estas situación para "expor unha acción de cesamento deste tipo de cláusulas contractuais".

Aínda que explica que a "abusividad" destas comisións "só pódea declarar un xuíz", Sol Vázquez defende que Consumo "actuou de oficio" para dar unha "resposta áxil e eficaz" aos consumidores galegos.

Xunto a isto, expuxo que ao longo do primeiro semestre do ano o Instituto Galego de Consumo recibiu máis de 19.000 consultas e 6.390 reclamacións, que "mostran como os galegos ven neste Instituto unha ferramenta que lles ofrece confianza".

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




Non está permitido verter comentarios contrarios á lei. Nos reservamos o dereito a eliminar os comentarios que consideremos fora de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress