"Punto de inflexión" da crise económica? Inditex volve aos beneficios neste trimestre
Supón un "punto de inflexión" para o grupo, ao que se referiu, por outra banda, como "líder mundial do comercio 'online'.
Pablo Isla, ao presentar os resultados do segundo trimestre, indica que os 214 millóns de beneficios supoñen un "punto de inflexión". Con todo, e a pesar de declararse "líder mundial do comercio 'online', o certo é que Inditex está aínda en perdas semestrais. Iso si, o presidente do xigante téxtil galego di que xa están a notar unha "rápida recuperación" no que levamos de segundo semestre.
Inditex regresou a uns beneficios de 214 millóns de euros no segundo trimestre do seu exercicio fiscal 2020-2021 (entre o 1 de maio e o 31 de xullo), deixando atrás os 'números vermellos' de 409 millóns de euros dos tres primeiros meses, aínda que se anotou unhas perdas de 195 millóns de euros no primeiro semestre (entre o 1 de febreiro e o 31 de xullo) nun contexto marcado polo impacto do Covid-19.
Se se exclúe a provisión de 308 millóns de euros realizada no primeiro trimestre para acelerar a estratexia de integración de tendas con 'online', o beneficio neto semestral é xa positivo e alcanza os 39 millóns de euros, segundo destacou a compañía.
CAÍDA DE VENDAS, PERO MENOR QUE A DO PRIMEIRO TRIMESTRE
Así mesmo, as vendas do grupo no primeiro semestre continuaron recuperándose ata alcanzar os 8.033 millóns de euros, limitando a súa caída ao 37%, grazas a que no segundo trimestre moderaron a súa caída ata 31%, ata 4.730 millóns de euros, desde o descendo do 44% rexistrado no primeiro trimestre.
As tendas pechadas no segundo trimestre chegaron a alcanzar o 87% do total no mes de maio e desde entón foron normalizando a súa actividade paulatinamente.
CASE TODAS As TENDAS ABERTAS
Na actualidade, Inditex conseguiu abrir xa o 98% do parque global de tendas, aínda que se manteñen algunhas limitacións de horario e aforo en determinados mercados.
As vendas víronse impulsadas por o "moi forte" crecemento da venda 'online', que foi do 74% nos seis primeiros meses do exercicio. De feito, o Grupo superou por primeira vez un millón de pedidos 'online' nun só día.
O RESULTADO BRUTO REDÚCESE Á METADE
O resultado bruto de explotación (Ebitda), pola súa banda, situouse en 1.486 millóns de euros no primeiro semestre, un 56% por baixo dos 3.447 millóns de euros dun ano antes.
No segundo semestre, o Ebitda situouse en 1.002 millóns de euros, un 43% inferior ao do mesmo período dun ano antes, á vez que o beneficio neto foi de 214 millóns de euros, un 73% menos.
Segundo resaltou o grupo, a marxe bruta mantívose nun 56,2% sobre as vendas, fronte ao 56,8 do exercicio 2019, froito da xestión dun modelo de negocio axustado á demanda.
Esta xestión reflíctese tamén no inventario, un 19% inferior respecto a a mesma data do exercicio anterior, á vez que a xestión activa do gasto operativo permitiu reducilo nun 21%.
XERA 734 MILLÓNS DE CAIXA NETA NO SEGUNDO TRIMESTRE
A compañía xerou xa 734 millóns de euros de caixa neta no segundo trimestre e a posición financeira neta do semestre alcanza os 6.486 millóns, a pesar, segundo sinala a firma, de todas as circunstancias adversas provocadas pola pandemia do Covid-19.
Con todos estes datos, o presidente de Inditex, Pablo Isla, subliñou a importancia dos logros obtidos nas circunstancias actuais.
ISLA DESTACA QUE O GRUPO DEBE SER FLEXIBLE
"A recuperación e o forte desempeño operativo son froito do traballo, a implicación e a creatividade de todas as persoas que integran Inditex. Estou especialmente satisfeito da evolución da venda online, pois demostra a importancia da nosa estratexia de integración de tenda e 'online', como parte esencial do noso modelo de negocio, con tres alicerces crave: flexibilidade, integración e sustentabilidade. Día a día esta combinación demostra a súa solidez", resaltou.
Inditex indica que en agosto deste ano vendeu case o 90% do mesmo mes do ano pasado
Respecto ao comezo do segundo semestre, Inditex destacou que se mantén a tendencia de normalización identificada durante o terceiro trimestre, coa venda 'online' crecendo a un ritmo destacado e as vendas en tenda física recuperándose progresivamente.
Así, a venda en tenda e 'online' a tipo de cambio constante entre o 1 de agosto e o 6 de setembro de 2020 foi un 11% inferior ao esixente comparable do mesmo período en 2019, cando a venda creceu un 8%.
Inditex resaltou ademais que continúa sendo "moi activo" na diferenciación do seu espazo comercial, con proxectos "moi relevantes" de aperturas, ampliacións e reformas nos próximos meses.
Así, o crecemento do espazo no 2020 está en liña co previsto. Os investimentos totais serán duns 900 millóns de euros anuais no período 2020-2022, cun investimento dixital de 1.000 millóns de euros ao longo destes tres anos.
DIVIDENDO PARA Os ACCIONISTAS
No primeiro semestre, Inditex realizou aperturas en 14 mercados e ao peche do período operaba 7.337 tendas.
Por último, acordar co aprobado pola xunta de accionistas a proposta do consello de administración, o próximo 2 de novembro realizarase o abono de o dividendo ordinario de 0,35 euros por acción, a conta dos resultados do exercicio 2019.
Escribe o teu comentario