"Punto de inflexión" da crise económica? Inditex volve aos beneficios neste trimestre

Supón un "punto de inflexión" para o grupo, ao que se referiu, por outra banda, como "líder mundial do comercio 'online'.


|

Pablo Isla, ao presentar os resultados do segundo trimestre, indica que os 214 millóns de beneficios supoñen un "punto de inflexión". Con todo, e a pesar de declararse "líder mundial do comercio 'online', o certo é que Inditex está aínda en perdas semestrais. Iso si, o presidente do xigante téxtil galego di que xa están a notar unha "rápida recuperación" no que levamos de segundo semestre.


Inditex regresou a uns beneficios de 214 millóns de euros no segundo trimestre do seu exercicio fiscal 2020-2021 (entre o 1 de maio e o 31 de xullo), deixando atrás os 'números vermellos' de 409 millóns de euros dos tres primeiros meses, aínda que se anotou unhas perdas de 195 millóns de euros no primeiro semestre (entre o 1 de febreiro e o 31 de xullo) nun contexto marcado polo impacto do Covid-19.





Se se exclúe a provisión de 308 millóns de euros realizada no primeiro trimestre para acelerar a estratexia de integración de tendas con 'online', o beneficio neto semestral é xa positivo e alcanza os 39 millóns de euros, segundo destacou a compañía.

CAÍDA DE VENDAS, PERO MENOR QUE A DO PRIMEIRO TRIMESTRE
Así mesmo, as vendas do grupo no primeiro semestre continuaron recuperándose ata alcanzar os 8.033 millóns de euros, limitando a súa caída ao 37%, grazas a que no segundo trimestre moderaron a súa caída ata 31%, ata 4.730 millóns de euros, desde o descendo do 44% rexistrado no primeiro trimestre.

As tendas pechadas no segundo trimestre chegaron a alcanzar o 87% do total no mes de maio e desde entón foron normalizando a súa actividade paulatinamente.

CASE TODAS As TENDAS ABERTAS
Na actualidade, Inditex conseguiu abrir xa o 98% do parque global de tendas, aínda que se manteñen algunhas limitacións de horario e aforo en determinados mercados.

As vendas víronse impulsadas por o "moi forte" crecemento da venda 'online', que foi do 74% nos seis primeiros meses do exercicio. De feito, o Grupo superou por primeira vez un millón de pedidos 'online' nun só día.

O RESULTADO BRUTO REDÚCESE Á METADE
O resultado bruto de explotación (Ebitda), pola súa banda, situouse en 1.486 millóns de euros no primeiro semestre, un 56% por baixo dos 3.447 millóns de euros dun ano antes.

No segundo semestre, o Ebitda situouse en 1.002 millóns de euros, un 43% inferior ao do mesmo período dun ano antes, á vez que o beneficio neto foi de 214 millóns de euros, un 73% menos.

Segundo resaltou o grupo, a marxe bruta mantívose nun 56,2% sobre as vendas, fronte ao 56,8 do exercicio 2019, froito da xestión dun modelo de negocio axustado á demanda.

Esta xestión reflíctese tamén no inventario, un 19% inferior respecto a a mesma data do exercicio anterior, á vez que a xestión activa do gasto operativo permitiu reducilo nun 21%.

XERA 734 MILLÓNS DE CAIXA NETA NO SEGUNDO TRIMESTRE
A compañía xerou xa 734 millóns de euros de caixa neta no segundo trimestre e a posición financeira neta do semestre alcanza os 6.486 millóns, a pesar, segundo sinala a firma, de todas as circunstancias adversas provocadas pola pandemia do Covid-19.

Con todos estes datos, o presidente de Inditex, Pablo Isla, subliñou a importancia dos logros obtidos nas circunstancias actuais.


ISLA DESTACA QUE O GRUPO DEBE SER FLEXIBLE
"A recuperación e o forte desempeño operativo son froito do traballo, a implicación e a creatividade de todas as persoas que integran Inditex. Estou especialmente satisfeito da evolución da venda online, pois demostra a importancia da nosa estratexia de integración de tenda e 'online', como parte esencial do noso modelo de negocio, con tres alicerces crave: flexibilidade, integración e sustentabilidade. Día a día esta combinación demostra a súa solidez", resaltou.


Vendas inditex mensuais

Inditex indica que en agosto deste ano vendeu case o 90% do mesmo mes do ano pasado



Respecto ao comezo do segundo semestre, Inditex destacou que se mantén a tendencia de normalización identificada durante o terceiro trimestre, coa venda 'online' crecendo a un ritmo destacado e as vendas en tenda física recuperándose progresivamente.

Así, a venda en tenda e 'online' a tipo de cambio constante entre o 1 de agosto e o 6 de setembro de 2020 foi un 11% inferior ao esixente comparable do mesmo período en 2019, cando a venda creceu un 8%.

Inditex resaltou ademais que continúa sendo "moi activo" na diferenciación do seu espazo comercial, con proxectos "moi relevantes" de aperturas, ampliacións e reformas nos próximos meses.

Así, o crecemento do espazo no 2020 está en liña co previsto. Os investimentos totais serán duns 900 millóns de euros anuais no período 2020-2022, cun investimento dixital de 1.000 millóns de euros ao longo destes tres anos.

DIVIDENDO PARA Os ACCIONISTAS
No primeiro semestre, Inditex realizou aperturas en 14 mercados e ao peche do período operaba 7.337 tendas.

Por último, acordar co aprobado pola xunta de accionistas a proposta do consello de administración, o próximo 2 de novembro realizarase o abono de o dividendo ordinario de 0,35 euros por acción, a conta dos resultados do exercicio 2019.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE