Europa necesita sextuplicar a súa rede de puntos de recarga para que o seu plan do coche eléctrico sexa factible


Subvencionar a compra de coches eléctricos, por exemplo en Alemaña dan ata 6.000 euros, non ten moito sentido se os estados non completan unha rede de recarga que permita á maioría dos condutores recargar os seus vehículos sen colas e sen afastarse demasiado dos seus fogares. O investimento necesario no continente pode supoñer o 2% do orzamento da UE de aquí a 2027.


|

Subvencionar a compra de coches eléctricos, por exemplo en Alemaña dan ata 6.000 euros, non ten moito sentido se os estados non completan unha rede de recarga que permita á maioría dos condutores recargar os seus vehículos sen colas e sen afastarse demasiado dos seus fogares. O investimento necesario no continente pode supoñer o 2% do orzamento da UE de aquí a 2027.


Se a Unión Europea quere cumprir cos seus obxectivos de redución de emisións, necesitará multiplicar por seis a cifra de puntos de carga de vehículos electricos e  chegar á meta non será fácil.



Un coche eléctrico cargándose.




A chanceler alemá, Ángela Merkel deu un golpe de efecto impulsando axudas de ata 6.000 euros para os compradores alemáns de vehículos eléctricos e puxo sobre a mesa un plan de incrementar os puntos de recarga ata o millón desde os 27.730 actuais porque é a principal barreira para que os consumidores deixen atrás os combustibles fósiles máis contaminantes.


Na Unión Europea o sector do transporte representa unha cuarta parte do total de emisións de gases de efecto invernadoiro e  os europeos queren que san nulas para 2050. 


Para conseguir ese obxectivo en 2030 tería que haber en circulación 30 millóns de vehículos eléctricos polas estradas europeas, o que equivalería a un terzo do tráfico total da Unión.


Aínda que as vendas destes vehículos duplicaron con fartura a súa cota de mercado en termos interanuais durante o primeiro trimestre de 2020, iso produciuse polo colapso que experimentou a demanda de vehículos en xeral. Os coches eléctricos representan aínda menos dunha de cada dez matriculacións, segundo os datos da Asociación Europea de Fabricantes de Automóbiles.


Os aproximadamente 6,1 millóns de puntos de recarga que algúns expertos estiman que serán necesarios para dar soporte a 30 millóns de vehículos eléctricos é 37 veces superior á rede de recarga comunitaria actual, que rolda os 165.000 puntos.


Calcular a parte que lles corresponde aos Gobernos de calquera factura sempre é complicado. Pero supoñendo que tres cuartas partes das estacións sitúense en fogares ou lugares de traballo e que as empresas asumirán o custo destes últimos, podería supoñer ao redor de 23.000 millóns de euros para os Estados, segundo unha estimación que realizamos a partir de datos da patronal Eurelectric. A cifra só representa en torno ao 2% dos 1,1 billóns de euros do marco orzamentario da UE que rexerá o gasto do bloque entre 2021 e 2027.


Tres cuartas partes dos puntos de recarga europeos están situados en Países Baixos, Reino Unido, Alemaña e Francia, o que implica que os países atrasados como Italia ou Espaá terán que investir máis para poñerse ao día.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE