Traballadores de Financeira O Corte Inglés alertan de "trampas" e "sobrecarga de traballo" por falta de persoal

A "sobrecarga de traballo" en Financeira O Corte Inglés (FCI) é tal que é imposible dar un servizo de calidade. Así o denuncia a Coordinadora Sindical de Clase (CSC), un dos sindicatos con representación entre os seus traballadores."Lembrámoslle á empresa que non quixo renovar o contrato a decenas de compañeiros e compañeiras aos que mandou ao paro mentres o servizo de Atención ao Cliente seguía desbordado de chamadas sen atender, a pesar das trampas da dirección para que estas chamadas non conten nas cifras de abandono", denuncia a central nun comunicado.


|

A "sobrecarga de traballo" en Financeira O Corte Inglés (FCI) é tal que é imposible dar un servizo de calidade. Así o denuncia a Coordinadora Sindical de Clase (CSC), un dos sindicatos con representación entre os seus traballadores.


"Lembrámoslle á empresa que non quixo renovar o contrato a decenas de compañeiros e compañeiras aos que mandou ao paro mentres o servizo de Atención ao Cliente seguía desbordado de chamadas sen atender, a pesar das trampas da dirección para que estas chamadas non conten nas cifras de abandono", denuncia a central nun comunicado.



A presidenta de Banco Santander, Ana Botín, na Conferencia Internacional de Banca 2019

A presidenta de Banco Santander, Ana Botín, que controla a maioría do accionariado de FCI


Esa referencia ás presuntas "trampas" non é baladí. As financeiras teñen a obrigación de remitir información sobre o número de queixas e o importe en xogo ao regulador. Segundo os últimos datos remitidos á CNMV,  a empresa controlada  recibiu o ano pasado o dobre de reclamacións que o anterior.


É evidente que a carga de traballo aumentará ao fío da crise económica provocada pola pandemia. A pesar diso, a central indica que o persoal segue recortándose. Por exemplo, non renovando aos compañeiros que debían acceder a un contrato fixo para substituirlos temporalmente por outros, que no seu día xa non renovaran.


"Tampouco é forma de tratar aos clientes", quéixase CSC, que indica que FCI  está  "rebaixando a calidade do servizo en área tan delicada como é recuperacións, onde se tratan aos clientes que por algún motivo víronse obrigados a devolver o recibo, nunha situación tan complicada como esta que estamos a vivir todos".


Como exemplo da deterioración, o sindicato informa que algúns traballadores teñen que aprender pola súa conta para xestionar novos tipos de expedientes de recuperación de débedas pola súa conta, léndose un simple PDF.


FCI aposta por "seguir precarizando os postos de traballo con novos contratos temporais" a pesar dos seus considerables beneficios.  En 2018 gañou 66 millóns de euros e en 2019 un 15 por cento máis, 76 millóns de euros.


O SANTANDER PLANEABA CONVERTELA EN UN  BANCO

Aínda conservando a marca do Corte Inglés, o certo é que a financeira xa non está controlada polo grupo. Debido á súa forte débeda, O Corte Inglés tivo que vender o 51% da compañía ao Banco Santander por 140 millóns en outubro de 2013. 


Antes da crise, os socios  planeaban reconverter FCI nun banco, que dese créditos non só aos clientes dos centros comerciais, tamén a PEMES e provedores. Está por ver se estes planos son factibles debido ao COVID-19, que provocou un gran recorte nas vendas e o maior ERTE de España, con máis de 25.000 afectados.




Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE