A ministra de Educación expón a súa postura sobre o fin de curso: o aprobado como "regra xeral" e repetir curso "a excepción"
Aínda que desde Educación tratan de gañar tempo e supeditan a decisión final ao redor da celebración de clases presenciais á pautas que marque Sanidade, a ministra Isabel Celaá considera que nesta situación extraordinaria repetir curso debería "a expeción, que nada terá que ver coas causas do coronavirus".
A ministra de Educación e Formación Profesional, Isabel Celaá, asegurou este mércores no Pleno do Congreso que non vai presionar a Sanidade para que abrir os colexios e afirmou que na avaliación deste curso escolar "a repetición" vai ser unha "excepción" e non terá "nada que ver coas causas do coronavirus".
Isabel Celaá, no Congreso
"Falamos moito cos conselleiros e conselleiras das comunidades autónomas e estamos en liña, imos propiciar un gran acordo que proporcione certeza ás familias nun momento de incerteza, e que nos permita atravesar o fin do curso 19-20 apoiándonos tamén no 20-21 para resolver, sendo a promoción a regra xeral e a repetición, a excepción, que nada terá que ver coas causas do coronavirus", subliñou Celaá, lembrando que hoxe terá lugar a reunión telemática da Conferencia Sectorial de Educación.
Así se pronunciou durante a sesión de control ao Goberno, en resposta á pregunta da deputada do Grupo Parlamentario Popular no Congreso Sandra Moneo, que interrogou á ministra de Educación sobre "cando pensa renovar as clases presenciais, coas máximas garantías sanitarias" pois, ao seu xuízo, "o país non se pode permitir unha crise educativa".
Celaá precisou que a apertura dos colexios "non depende de Educación senón do Ministerio de Sanidade" que é "a autoridade máxima" neste momento e, por tanto, indicou que cando lles informen de que existen as condicións para reabrir, farano "moi gustosamente".
A deputada do PP insistiu á ministra en que pode "presionar" para que os alumnos volvan canto antes ás aulas, unhas declaracións polas que a ministra Celaá tachouna de "irresponsable". "A dedución, o corolario da súa intervención é a súa irresponsabilidade, Considera seica que presionar ao ministro de Sanidade para que abran as escolas pode levarnos a unha solución? Está equivocada", subliñou Celaá.
Preguntada sobre a fenda dixital que impide que algúns alumnos sigan o curso desde as súas casas, a ministra asegurou que están "preocupados" pero que esta brecha está detrás doutra, "unha brecha social" que "non é tan fácil de resolver, que non se resolve en 24 horas", pero asegurou que, en calquera caso, están a traballar con todas as administracións educativas "coordinadamente".
Escribe o teu comentario