O Goberno facilita o traballo aos transportistas ampliando a validez das tarxetas de tacógrafo
O Goberno permitirá aos transportistas ampliar a validez das tarxetas de tacógrafo, o dispositivo que rexistra todo o que ocorre durante a condución, que venzan durante o período de estado de alarma co fin de facilitar a súa actividade e garantir así as subministracións e o abastecemento.
Así se establece nunha Orde do Ministerio de Transportes que estende ata quince días despois da conclusión do estado de alarma a validez destes documentos.
O Departamento que dirixe José Luis Ábalos, en virtude do mandato que o Decreto de estado de alarma dálle para garantir "as condicións necesarias para facilitar o transporte de mercadorías en todo o territorio e garantir así o abastecemento", considera necesario establecer medidas excepcionais respecto a estes documentos.
En concreto, para evitar os posibles prexuízos que a situación de estado de alarma poida xerar no funcionamento das empresas de transporte, fixa os pasos para dar polo transportista cando as súas tarxetas de tacógrafo, tanto de condutor como de empresa, non poidan renovarse, "sempre garantindo a seguridade das operacións".
Así, o Ministerio dispón que poderán seguir realizando os labores de transporte os profesionais titulares de tarxetas de tacógrafo cuxa data de caducidade estea comprendida entre o pasado 6 de marzo e os quince días hábiles posteriores á data na que finalice o estado de alarma ou as súas prórrogas.
Con todo, esta medida "unicamente" aplicarase a aqueles condutores que presentasen a solicitude de renovación da tarxeta polo menos quince días hábiles antes da súa data de caducidade.
Ademais, antes de iniciar a viaxe, deberán imprimir os datos do vehículo que conduzan, especificamente, os que permitan a súa identificación (nome e apelidos, número de tarxeta de condutor ou de permiso de condución).
Tras a viaxe deberán imprimir os datos correspondentes aos períodos de tempo rexistrados polo tacógrafo, e rexistrar calquera tempo que dedicasen a outros traballos, e a dispoñibilidade e o descanso que realizasen, cando devanditos períodos non fosen rexistrados polo tacógrafo.
En todo caso, deberase levar no vehículo a tarxeta caducada e un resgardo da solicitude de renovación.
O tacógrafo é un dispositivo electrónico que rexistra todo o que sucede nun vehículo de transporte por estrada, xa sexa un camión ou un autobús, como son a distancia percorrida, a velocidade, o tempo de condución e o de descanso, entre outros aspectos.
TARXETAS DE EMPRESA
En canto ás tarxetas de empresa, quedarán exentas de utilización e das obrigacións para as que son requiridas aquelas que teñan data de caducidade entre o pasado 6 de marzo e os quince días hábiles posteriores á finalización do estado de alarma ou prórrogas do mesmo.
Tamén neste caso, a medida aplicarase para as empresas que solicitasen a renovación polo menos quince días antes e sempre que non dispoña doutras tarxetas en vigor no período comprendido entre o 14 de marzo e os 15 días posteriores á finalización do estado de alarma.
Ademais, a orde establece que, no momento na empresa teña á súa disposición algunha tarxeta en vigor, deberá realizar as descargas do tacógrafo e das tarxetas dos condutores desde a última realizada para evitar que se perdan datos.
Esta medida súmase ás que o Goberno vén adoptando desde que se decretou o estado de alarma para facilitar o traballo aos transportistas, como son a flexibilización dos tempos de condución e descanso, dotar aos condutores de máscaras ou habilitar unha rede de establecementos de restauración e aloxamento na rede de estradas.
Escribe o teu comentario