Os sindicatos non se fían da fusión de PSA e Chrysler, mentres os metalúrxicos veno como "unha oportunidade"
A fusión de PSA e Fiat Chrysler significa a creación do cuarto grupo automobilístico mundial, pero desde os sindicatos este acordo -anunciada en outubro pero referendada hoxe- xera "incerteza". Así o expresaron desde a Unión Xeral de Traballadores (UXT) e Comisións Obreiras (CC.OO.), mentres que a Central Unitaria de Traballadores (CUT) teme "recortes a curto prazo" nas factorías.
A fusión de PSA e Fiat Chrysler significa a creación do cuarto grupo automobilístico mundial, pero desde os sindicatos este acordo -anunciada en outubro pero referendada hoxe- xera "incerteza". Así o expresaron desde a Unión Xeral de Traballadores (UXT) e Comisións Obreiras (CC.OO.), mentres que a Central Unitaria de Traballadores (CUT) teme "recortes a curto prazo" nas factorías.
Planta de PSA Citroën en Vigo
Ana Belén Valiño, de UXT no comité de empresa da planta de PSA de Vigo, recalcou esta mañá que aínda non analizaron os termos nos que se desenvolve o acordo e que deben sometelo a un estudo pormenorizado, pero si trasladou a "incerteza" xerada pola falta de comunicación das empresas cos empregados da planta.
Desde CC.OO., Santiago García ha mandando unha mensaxe similar, xa que aínda se atopan "investigando" as consecuencias dun acordo que lembrou levará á empresa automobilística a ser "a cuarta a nivel mundial". Con todo, desde Comisións Obreiras si descartaron que o pacto poida ter consecuencias negativas na planta de PSA en Vigo, aínda que si pode afectar de forma significativa ás plantas auxiliares das firmas en Europa.
Isto contrasta coa perspectiva de Vitor Mariño, representante da CUT na factoría olívica, quen denunciou que o anuncio da fusión chegue a poucos días do comezo da negociación do convenio colectivo. Por iso, Mariño teme "consecuencias negativas" como "recortes a curto prazo" para os seus empregados, tendo en conta que a empresa insistirá na necesidade de mellorar a competitividade de planta para presentar mellores resultados e que previsiblemente recorrerán á redución de custos.
PROMESA DAS EMPRESAS
Aínda que desde a planta non fixeron declaracións máis aló de confirmar o acordo, o pasado outubro, en o comunicado conxunto das dúas empresas, estipulábase que a formación deste grupo conxunto non conlevará o peche de plantas e a intención é que a nova corporación resultante teña a súa sede en Países Baixos.
Firma do acordo
Así, segundo informaron ambas as empresas, PSA Citroën, o maior empregador privado de Galicia e motor económico de Vigo e a súa comarca, ten a continuidade asegurada.
OPTIMISMO EN ASIME
Quen si recibiron a noticia con optimismo foron os membros da Asociación de Industriais Metalúrxicos de Galicia (Asime), que o ven como unha "oportunidade". Mediante un comunicado subliñaron que o acordo permitirá "combinar as fortalezas das respectivas marcas de ambos os grupos".
A fusión traerá consigo a apertura de "novos mercados" e un crecemento empresarial. Nesa liña , sinalou que esta operación favorecerá a participación de empresas galegas en proxectos ligados á automoción, a metalmecánica e o transporte.
"O acordo xerará sinerxias por 3.700 millóns de euros ao ano", recalca o comunicado, que abunda na necesidade de contar con grupos empresariais "fortes" e que asuman novos retos como o coche eléctrico dentro dun sector onde as empresas galegas teñen as ferramentas para ser "claves".
Escribe o teu comentario