Cobrouse un 75% de máis nunha peaxe da AP-9? Audasa négao
A empresa concesionaria da autoestrada do Atlántico, Audasa, analiza se houbo algún erro na telepeaxe de Sigüeiro, pero descarta que o fallo fose masivo, é dicir, que implicase a máis de 10 tránsitos.
A concesionaria admite que "pode haber algún erro" na peaxe de Sigüeiro, pero rexeita que sexa algo xeneralizado
Este colectivo é o que defende aos usuarios afectados pola cobranza "indebida" das peaxes por parte de Audasa durante as obras da ponte de Rande.
Pola súa banda, Audasa asegura que o día ao que se refire a denuncia, el 26 de novembro, "non hai ningún erro masivo" xa non só en Sigüeiro, senón en toda a autoestrada, e que a firma tampouco rexistrou ningunha reclamación.
Ese día, o 26 de novembro, segundo os datos facilitados por Audasa, por Sigüeiro houbo máis de 9.000 tránsitos e "ningunha reclamación", destacan as fontes da empresa. En global, apunta que a cociente no que vai de ano sitúa o número de reclamacións nunha por cada 15 millóns de tránsitos.
En todo caso, admiten que "pode existir algún erro", debido a que se trata de máquinas, e que esta posibilidade "está a comprobarse", pero sería, afirman, algo puntual.
Escribe o teu comentario