Volve "Nunca Máis" mentres o temporal levanta a proa e escora o Blue Star, o quimiquero varado en Ares


|

A empresa contratada pola fretadora, unha compañía das Bermudas, segue dirixindo as operacións para sacar as 105 toneladas de combustible. Por agora, as noticias non son boas. A tripulación volveu a bordo pero o mal tempo dificulta os labores. De feito, o mar sacou a proa das rocas e o buque vese escorado.






A Plataforma Nunca Máis convoca unha concentración no municipio coruñés de Ares este venres para denunciar "a situación de indefensión" da costa galega e o "auténtico despropósito" da Administración ante o caso do buque encallado nesta ría, o Blue Star.


O petroleiro Blue Star encallado e escorado nunha foto de de @Cieminfo

O buque este mediodía nunha imaxe de @Cieminfo


Esta organización, que xurdiu hai 17 anos tras a catástrofe do Prestige, decidiu convocar unha concentración na Praza dá Constitución da localidade ás 20,00 horas deste venres.

APOIO DE ORGANIZACIÓNS NACIONALISTAS
Plataforma Nunca Máis tomou esta decisión co obxectivo de forzar á administración española a transferir a Galicia as "competencias en materia de salvamento marítimo e loita contra a contaminación mariña", unha reivindicación compartida pola Confederación Intersindical Galega (CIG) e o BNG.




Ademais, a entidade cidadá tamén reclama información "pública, transparente e detallada" sobre a xestión do accidente e unha "protección" do ecosistema mariño e da actividade produtiva pesqueira e marisqueira que ofreza "garantías" aos traballadores e que non estea condicionada nin por "os intereses privados de casa armadora nin da aseguradora", engadiu a CIG.

Así mesmo, a retirada de máis de 100 toneladas de fuel da embarcación supón unha preocupación para Plataforma Nunca Máis, polo que instan o Goberno a instalar barreiras anti-contaminación ao redor do buque e un sistema de bombeo desde o mar en caso de vertedura para asegurar a operación.

Ao seu xuízo, é imprescindible garantir os "medios, sistemas e protocolos de control" para evitar calquera incidente marítimo que se poida producir na ría de Ares.


"PERIGOS REAIS"
Pola súa banda, a CIG cre que a xestión do Blue Star confirma que, despois de 17 anos da catástrofe do Prestige, "os poderes públicos aínda non adoptaron as medidas necesarias" en materia de seguridade marítima para protexer as costas galegas.

Ao seu xuízo a solución pasa por coordinar medios operativos permanentes e unidades de vixilancia marítima, así como o aumento da "cantidade e calidade" das inspeccións dos buques que atracan no litoral de Galicia.

Ademais, a portavoz do BNG en Europa, Ana Miranda, advirte que este novo caso forma parte dos "perigos reais" da costa da Comunidade e critica que no caso de que se producise unha vertedura de combustible no Blue Star, "as medidas de prevención serían as mesmas que existían cando tivemos que recoller chapapote coas mans".

Na mesma liña pronunciáronse os deputados de Grupo Común dá Esquerda Antón Sánchez e Xan Xove, que se preguntan se os compromisos que se adoptaron tras a catástrofe do Prestige están a cumprirse.

"É tremendamente preocupante que a Comisión Europea admitise que non dispón de información actualizada do estado dos 220.000 bidóns" de residuos nucleares que se depositaron no fondo mariño fronte á costa galega entre 1990 e 2003, tamén lamentou Miranda.


Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE