Bimba e Lola abre en Hong Kong a pesar da crise que aumenta no territorio chinés
Os continuos disturbios que hai meses soporta o territorio autónomo chinés e antiga colonia británica non asustan á marca galega de moda, que abre o seu primeiro comercio alí
Bimba e Lola impulsa a súa expansión internacional en Asia, un dos seus mercados prioritarios, coa apertura da súa tenda en Hong Kong, segundo informou a insignia téxtil nun comunicado.
En concreto, a tenda está situada en Harbour City, centro comercial de referencia na cidade, que conta con máis de 200 puntos de venda.
A nivel internacional, a firma de moda está presente xa en 15 países cun total de 285 establecementos, que se reparten en 168 en España e 117 no resto do mundo.
Bimba e Lola concluíu o pasado exercicio fiscal, pechado o pasado 28 de febreiro, cun volume de facturación de 201,3 millóns de euros, o que representa unha subida do 11,4% en comparación cos datos do ano previo.
A firma destacou que este aumento da súa facturación anual estivo impulsado polo plan de crecemento internacional que implementou a compañía e que lle permitiu contar con máis de 100 puntos de venda fóra de España e cun total de 272 puntos ao peche do ano pasado.
FACTURA CASE UN 30% LONXE DE ESPAÑA
A marca téxtil subliñou que a actividade internacional xa representa o 28% da súa facturación total, grazas, principalmente, á súa presenza en países europeos, así como suramericanos e tamén asiáticos.
Bimba e Lola indicou que o crecemento da súa cifra de negocio anual viuse beneficiada pola progresión das vendas na canle dixital e tamén nos puntos de venda ao público, así como as entregas internacionais, cunha subida do 21%.
Escribe o teu comentario