Confirmada a fusión de PSA Citroën con Fiat, que prometen non pechar plantas como a de Vigo
Os grupos automobilísticos PSA e Fiat Chrysler Automobiles (FCA) acordaron os termos do acordo de fusión e só falta que o trato reciba o visto e prace dos consellos de administración das compañías, segundo publicou este mércores 'The Wall Street Journal'.De acordo ás fontes consultadas polo diario estadounidense, o consello de administración de PSA xa aprobou o acordo, mentres que a reunión do consello de FCA aínda estaba en progreso.O presidente de FCA, John Elkman, pasaría a ser o presidente da nova compañía, mentres que o conselleiro delegado sería Carlos Tavares, actual presidente de PSA. O resto do consello de administración estaría composto de seis membros do grupo dono de Peugeot e cinco procedentes da compañía propietaria de Fiat.Como parte do trato, PSA pagaría 3.000 millóns de euros aos seus accionistas procedentes da venda dunha parte de Faurecia.
Os grupos automobilísticos PSA e Fiat Chrysler Automobiles (FCA) acordaron os termos do acordo de fusión.
Taveres e Manely, directivos de PSA Citroën e FIAT
Os grupos PSA e Fiat Chrysler Automobiles (FCA) iniciaron un proceso de negociación para a formación dun novo consorcio automobilístico, que se converterá no cuarto fabricante mundial de automóbiles e permitirá ás dúas empresas alcanzar unhas sinerxias anuais duns 3.700 millóns de euros.
FUSIÓN ENTRE IGUAIS
Segundo informaron ambas as empresas, os consellos de vixilancia das dúas firmas aceptaron traballar para unha fusión entre ambas, con ouna participación na mesma do 50% por cada unha delas. A previsión é que se asine un memorando de entendemento nas "próximas semanas".
De concluír de forma positiva estes traballos, Grupo PSA e Fiat Chrysler crearían o catro grupo de automoción mundial, cunhas vendas combinadas duns 8,7 millóns de unidades ao ano e unha facturación na contorna dos 170.000 millóns de euros ao ano.
As dúas firmas apuntaron que a combinación dos seus negocios xerará aforros anuais de 3.700 millóns de euros, grazas á utilización eficiente dos recursos para o desenvolvemento de plataformas de vehículos a gran escala, así como no campo dos motores e nas compras de compoñentes.
As compañías capitaneadas por Carlos Tavares e John Elkann estiman que o 80% destas sinerxias poderíase alcanzar nun período de catro anos, aínda que calculan un aforro de 2.800 millóns de euros que se anotará no momento de completar a operación.
NON SE PECHARÁN PLANTAS
O comunicado conxunto das dúas empresas recolle de forma clara que a formación deste grupo conjuntou non conlevará o peche de plantas e a intención é que a nova corporación resultante teña a súa sede en Países Baixos.
PSA Citroën é o maior empregador privado de Galicia, sendo o motor económico de Vigo e a súa comarca. Os sindicatos da fábrica de Balaídos recibiron onte con cautela e preocupación a noticia.
COTIZARÁ EN TRES BOLSAS PERO NON EN ESPAÑA
O novo grupo formado por PSA e FCA cotizará nos índices Euronext (París), así como en Milán e en Nova York. Ademais, podería continuar mantendo "presenza significativa" nas actuais localizacións da firma en Italia, Francia e Estados Unidos.
REPARTO DE PODER
Por mor desta fusión, o consello de administración da nova compañía estará formado por once membros e contará con John Elkann, presidente de FCA, como presidente, mentres que Carlos Tavares, máximo responsable de Grupo PSA, será o conselleiro delegado por un período de cinco anos.
Tavares explicou que a converxencia das dúas firmas achega "valor significativo" aos accionistas e "abre un futuro brillante" á nova empresa combinada, mentres que o conselleiro delegado de Fiat Chrysler, Mike Manley, indicou que FCA ten unha "longa historia" de cooperación "exitosa" con PSA e mostrouse convencido de que poderán crear unha "compañía líder de mobilidade global".
PASOS PREVIOS
Doutra banda, as dúas compañías explicaron que antes do peche desta operación de fusión FCA distribuirá un dividendo especial de 5.000 millóns de euros entre os seus accionistas e os da súa filial Comau, mentres que PSA desfarase entre os seus accionistas da súa participación do 46% no fabricante de compoñentes Faurecia.
A saída de PSA en Faurecia servirá para que as dúas firmas teñan unha participación igualitaria nas sinerxias que se xerarán tras a operación. Ademais, o novo grupo contará cunha "ampla carteira" de produto que cubrirá todos os segmentos de mercado.
Esta proposta de fusión entre os dous conglomerados automobilísticos está actualmente nun proceso de consultas e está pendente do peche das condicións finais, que se plasmarían nun próximo memorando de entendemento.
O ACORDO XA SE FILTROU ONTE
De acordo ás fontes consultadas polo diario estadounidense The Wall Street Journal , o consello de administración de PSA xa aprobou o acordo, mentres que a reunión do consello de FCA aínda estaba en progreso.
O presidente de FCA, John Elkman, pasaría a ser o presidente da nova compañía, mentres que o conselleiro delegado sería Carlos Tavares, actual presidente de PSA. O resto do consello de administración estaría composto de seis membros do grupo dono de Peugeot e cinco procedentes da compañía propietaria de Fiat.
Como parte do trato, PSA pagaría 3.000 millóns de euros aos seus accionistas procedentes da venda dunha parte de Faurecia. FCA abonaría aos seus accionistas en dividendos un total de 5.000 millóns de euros, mentres que distribuiría as ganancias obtidas da venda de Comau, valorada en 250 millóns de euros.
Escribe o teu comentario