A posible fusión de PSA Citroën con FIAT Chrysler preocupa aos traballadores de Vigo
Sindicatos de PSA Peugeot Citroën en Vigo pediron este mércores "cautela" despois de que o grupo automobilístico haxa confirmado a existencia de negociacións con Fiat Chrysler Automobiles (FCA) para unha posible fusión entre ambas as compañías, pero mostraron o seu temor a que esta operación supoña o peche de "algunha fábrica".
Cautela e temor a que a fusión que se está negociando provoque o peche dalgunha fábrica en España. Así pode resumirse a valoración dos sindicatos da fábrica de Balaídos tras coñecerse que Fiat Chrysler e PSA negocian a súa fusión, algo que xa lles confirmaron por carta.
Taveres e Manely, directivos de PSA Citroën e FIAT
PRUDENCIA EN UXT
Así, la representante de UXT, Ana Belén Valiño, non quixo realizar este mércores unha "valoración precipitada", polo que asegurou que este xoves o seu sindicato pedirá á dirección da empresa máis información, xa que "se decatou pola prensa e por un correo da compañía"."A condición de que se respecten as condicións dos traballadores e non conleve unha perda de emprego ou unha medida traumática valorámolo positivamente, se se trata dunha medida de reforzo, para reforzar o grupo", subliñou Valiño en declaracións a Europa Press.
Tras pedir "cautela" pola falta de información, indicou que es unha "tendencia" nos últimos anos que as grandes marcas agrúpense para "reducir competencia". "Sempre que sexa para mellor non o veriamos mal", sentenciou.
A CUT TEME QUE PECHE ALGUNHA DAS PLANTAS QUE HAI EN ESPAÑA
Para o representante de a CUT, Vitor Mariño, desde o punto de vista empresarial unha posible fusión sería unha "boa noticia" porque "axudaría a competir con grandes grupos" e a "abaratar custos".Con todo, tal como declarou a Europa Press, desde o punto de vista sindical podería implicar "o peche dalgunha fábrica e a perda de empregos". "Entendemos que é o que adoita pasar cando hai fusións entre bancos, por exemplo. As consecuencias poderían ser que en países onde hai moitas fábricas (como é o caso de España) podería darse o peche dalgunha delas", lamentou.
Neste sentido, mostrouse á "expectativa" de ter máis información sobre o tema para realizar unha "análise máis ampla" da situación, pero augurou que desde o punto de vista social "terá consecuencias" se a política de FCA "é a de pelexar entre plantas" como, ao seu xuízo, é a de PSA.
COMISONES CONSIDERA PREVISIBLES FUSIÓNS ASÍ
Na mesma liña falou o responsable de Industria de Comisións Obreiras (CC.OO.), Celso Carneiro, quen declarou estar "á espera" do que poida ocorrer, aínda que desde o seu sindicato "hai tempo que analizaron o sector, onde xa se prevía este tipo de fusións"
Para el, nun futuro a nivel mundial "quedarán 4 ou 5 marcas importantes" de coches. "O cambio de modelo cara ao futuro vehículo eléctrico e as limitacións nas emisións de gases, son as que impulsan a aceleración das fusións entre marcas. No transfondo destas fusións está a agrupación de provedores de compoñentes para buscar o abaratamento dos mesmos", sentenciou Carneiro.
Escribe o teu comentario