A Xerencia do CHUS responde polas listas de espera: “As demoras para cirurxía seguen diminuíndo”
A Xerencia de Xestión Integrada do Complexo Hospitalario Univesitario de Santiago de Compostela (CHUS) saíu ao paso respondendo o comunicado emitido pola Asociación Galega para a Defensa dá Sanidade Pública, onde contradicía a versión oficial publicada polo SERGAS. O CHUS púxose en contacto con Galiciapress para reafirmar que o tempo de espera non se corresponde coas alegacións vertidas desde a plataforma.
A Xerencia de Xestión Integrada do Complexo Hospitalario Univesitario de Santiago de Compostela (CHUS) saíu ao paso respondendo a o comunicado emitido pola Asociación Galega para a Defensa dá Sanidade Pública, onde contradicía a versión oficial publicada polo SERGAS. O CHUS púxose en contacto con Galiciapress para reafirmar que o tempo de espera non se corresponde coas alegacións vertidas desde a plataforma.
Fachada do CHUS
Desde o CHUS sosteñen que o tempo de espera na cirurxía “segue diminuíndo”, concretamente “cinco días menos que no mesmo período do ano pasado”. “Ademais, rexistráronse oito operacións máis ao día –dun total de 157 en cada xornada– e reduciuse nun 14% o número de pacientes que esperan por unha cirurxía”, argumentan desde a Xerencia.
“Con respecto ás consultas hospitalarias, no primeiro semestre levaron a cabo máis de 426.000, mantendo a espera para unha primeira consulta de enfermidade en parámetros similares aos do ano pasado”, afirma o CHUS, cifrando o tempo de espera en 32,8 días, case cinco días menos do tempo de espera medio na comunidade. “Reducíronse o número de enfermos en espera por unha consulta un 7%”, esgrime a Xerencia.
Por último, no relativo ás probas diagnósticas, desde a Xerencia admiten que están “a traballar” co obxectivo de “seguir reducindo as demoras”, poñendo de exemplo as endoscopias dixestivas “onde a espera media é 58 días menos que o ano pasado”. Na mesma liña, e facendo referencia ás probas de medicina nuclear, que a plataforma denunciante tachou de "desaparecidas", desde o CHUS destacan "que non hai demoras" ao redor delas, aínda que non facilitan datos concretos. "A mellora dos resultados foi posible grazas á implicacion e compromiso dos profesionais da Xerencia", conclúe.
Escribe o teu comentario