González (Nueva Pescanova): "Os 'viejenials' son máis, van ser máis e consomen máis que os 'milenials'"
Un consumidor preocupado polo medioambiente pero que ao mesmo tempo non desdeña a comida precociñada. Esta é unha das características do consumidor español, segundo detallou hoxe nunha conferencia o CEO de Nueva Pescanova.
O vicepresidente de Aecoc e conselleiro delegado de Nueva Pescanova, Ignacio González, analizou este martes a situación e tendencias do gran consumo e subliñou que "hai que deixar de mirar tanto aos 'milenials' para mirar máis aos 'viejenials' porque son máis, van ser máis e teñen maior poder adquisitivo".
Baixo o título 'O gran consumo, motor do cambio', González abriu o Congreso Aecoc de Estratexia Comercial e Marketing, que reúne a preto de 400 profesionais do sector.
CONSUMIDORES MAIORES
González ha radiografiado un mercado que, na súa opinión, "nunca foi fácil" pero no que, máis aló de culpabilizar á conxuntura, as empresas deben redefinir as súas estratexias para crecer nun contexto no que a confianza do consumidor repunta, coa porcentaxe de desemprego máis baixo dos últimos 10 anos.
Na súa opinión, o maior problema conxuntural que presenta España é o envellecemento da poboación, xa que presenta a pirámide poboacional máis envellecida do mundo despois de Xapón.
O vicepresidente de Aecoc analizou os desafíos para a industria e a distribución nun mercado dixital, no que os modelos tradicionais rompen e no que se impón un consumidor "militante" que "quere empresas e marcas honestas, con valores e que teñan claro o seu compromiso coa contorna e a sociedade".
"CONSUMIDOR BIPOLAR"
Ademais, o consumidor de hoxe, ao que González definiu como bipolar, declárase moi preocupado pola saúde pero combina o consumo de produtos caseiros, tradicionais ou ecolóxicos con momentos de indulxencia nos que incorpora outro tipo de produtos.
En calquera dos casos, o consumidor demanda artigos medioambientalmente responsables.
Así, segundo os datos ofrecidos, o 52% dos consumidores pide comida a domicilio, o 40% compra pratos preparados e o 47% afirma que comprará máis produtos saudables o próximo ano.
Ademais, o 88% declara estar preocupado polo impacto das bolsas de plástico, o 89% cre que debería reducirse o uso de plásticos en envases e embalaxes e nove de cada dez considera que o 'packaging' é un problema.
O CONSUMIDOR 'HIPERCONECTADO'
Pola súa banda, a directora de iniciativas estratéxicas de Nielsen, Ángela López Antón, destacou que existe un consumidor hiperconectado, que pasa máis de 74 horas semanais na rede, o que achega unha cantidade inxente de datos ás empresas.
De feito, en 2019, xerouse máis 'data' que en toda a historia do sector, o que supón, na súa opinión, unha gran oportunidade pero tamén un importante desafío para as compañías do sector.
Ademais, o 66% dos consumidores está aberto a recibir información personalizada o que, na súa opinión, significa que "non lle importa o que as marcas saiban del, a condición de que obteña un valor engadido".
A directiva de Nielsen indicou que o sector do gran consumo creceu en valor un 2,7% entre xaneiro e abril con respecto ao mesmo período do pasado ano.
Con todo, os preto de 400 asistentes ao Congreso AECOC de Estratexia Comercial e Marketing mostráronse máis optimistas con respecto á evolución das súas empresas. De feito, preto do 54% declarou, mediante un sistema de votación interactivo en sala, que a súa compañía crecerá por encima do 5% en valor en 2019.
O Congreso Aecoc de Estratexia Comercial e Marketing, que se celebra en Madrid, aborda no seu programa os desafíos do comercio electrónico en gran consumo ou como os líderes da distribución internacional están a adaptar os seus negocios para competir coa restauración.
Escribe o teu comentario