Recuperar as peaxes estafadas a autónomos e empresas polas obras da AP-9 é posible a través desta plataforma

|

"Unha máquina de facer diñeiro". Así define a Plataforma Empresarsial de Afectados AP9 a autoestrada do Atlántico. Levan varias presentacións por toda Galicia para animar aos condutores a sumarse á demanda colectiva contra a concesionaria da Autoestrada do Atlántico; do mesmo xeito que fixo a Fiscalía, pero o ministerio público non representará nin autónomos nin a empresas.


A plataforma creada co obxectivo de reclamar a Audasa por vía xudicial as peaxes cobradas durante as obras realizadas na ponte de Rande e os seus accesos entre 2015 e 2018 cargou contra a concesionaria da AP-9: "É unha máquina de facer diñeiro".


A plataforma que reclamará as peaxes durante as obras en Rande carga contra Audasa:
UN LETRADO EXPERTO EN PREITOS CONTRA GRANDES EMPRESAS
Respecto diso, o avogado da plataforma, Xoan Antonio Pérez-Lema, advertiu de que Audasa, neses máis de 40 meses, "non cumpriu o seu contrato" e subliñou que o incumprimento foi "grave".


Pérez Lema é un coñecido letrado herculino que, entre outros preitos, gañou os relacionados coas cláusulas chans de Abanca ou a primeira sentenza que anulou a venda de accións da matriz do Banco Pastor en Galicia.

IMPULSORES DA PLATAFORMA
Por iso é polo que a plataforma, impulsada por dúas asociacións de transportistas, vaia a interpoñer demandas agrupadas contra a concesionaria, á que reclamará a devolución "íntegra" das peaxes, os intereses de demora e tamén indemnización por danos e prexuízos, debido a atrasos que reducisen o negocio.

A Fiscalía tramitou unha demanda de oficio pero esa só representa aos consumidores e quedan fose empresas e autónomos, o que xustifica a súa actuación. "O incumprimento de contrato é o mesmo", resaltou Pérez-Lema.

PRESENTACIÓN EN VARIAS CIDADES
Tras a súa presentación en Vigo, este mércores a plataforma deuse a coñecer en rolda de prensa en Santiago
, onde o portavoz de Apetamcor (a Asociación Empresarial de Transporte de Mercadorías por Estrada de Galicia), Alberto Vila, reivindicou a súa actuación como un "exercicio de dignidade".

"Nosa xente sofre máis que ninguén unha peaxe que é unha laxa importante para o desenvolvemento económico de Galicia", incidiu, en referencia tamén á perda de competitividade.

Xunto a el, o representante de Ascentra (a Asociación de Empresarios do Transporte) Antonio Señarís precisou que, máis que por dignidade, a súa é unha "loita contra unha fábrica de diñeiro".

Respecto diso, Pérez-Lema criticou que "todos os gobernos teñen algunha responsabilidade" no custo e a forma en que se prorrogou a concesión e Vila agregou que os case 100 euros que supón percorrer a autoestrada de norte a sur e viceversa son "inasumibles".

CASE 2.000 CAMIÓNS DIARIOS
Desde a súa presentación, segundo aseguran, recibiron numerosas chamadas para asesorarse e esperan que nos próximos días e ata despois do verán os afectados vaian adheríndose.

As cifras que manexan sitúan nuns 1.800 camións diarios os que cruzaron Rande cada día no período en que se prologaron as obras de ampliación da ponte.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




Non está permitido verter comentarios contrarios á lei. Nos reservamos o dereito a eliminar os comentarios que consideremos fora de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress