'Zara Tanzania Adventures' gaña a súa batalla legal a Inditex
O Tribunal de Xustiza da Unión Europea ha anulado este xoves unha decisión da Oficina de Propiedade Intelectual da UE (EUIPO) que permitiu o rexistro de marca europea da empresa 'Zara Tanzania Adventures' para servizos de viaxes, turismo e axencias de viaxe, a pesar da oposición do grupo español Inditex, o que obrigará á axencia europea a examinar de novo o caso.
O Tribunal da UE obriga a revisar o rexistro de marca europea dunha axencia de viaxes á que se opuxo Inditex
O Tribunal de Xustiza da Unión Europea ha anulado este xoves unha decisión da Oficina de Propiedade Intelectual da UE (EUIPO) que permitiu o rexistro de marca europea da empresa 'Zara Tanzania Adventures' para servizos de viaxes, turismo e axencias de viaxe, a pesar da oposición do grupo español Inditex, o que obrigará á axencia europea a examinar de novo o caso.
O caso remóntase a abril de 2009, cando Zainab e Roger Ansell solicitaron o rexistro como marca europea de 'Zara Tanzania Adventures' para entre outros, servizos de viaxe e turismo, de axencia de viaxes, de organización de vacacións e safaris, transporte de viaxeiros e aluguer de vehículos, educación e formación sobre os animais salvaxes-.
O grupo español Inditex opúxose ao rexistro ao considerar que existía risco de confusión para o cliente coa súa marca Zara e iniciouse un longo proceso de recursos que concluíu coa decisión de EUIPO de xullo de 2017 de desestimar o recurso de Inditex e aceptou o rexistro da marca de viaxes para servizos de turismo e axencias para a reserva de aloxamentos.
O grupo téxtil galego elevou o caso ao Tribunal con sede en Luxemburgo, que na súa sentenza deste xoves anulou a decisión da oficina de propiedade intelectual da UE e obriga examinar de novo o caso para un novo fallo.
Inditex alegou que a análise global das condicións necesarias para acordar maior protección a unha marca anterior que goce dun gran renome non era conforme coa lexislación europea.
Na súa decisión, o TUE considera que a EUIPO non levou a cabo unha "apreciación global do risco de aproveitamento indebido" do carácter distintivo ou do renome das marcas anteriores de Inditex, debido a que ao examinar as alegacións do grupo español non tivo en conta a "intensidade" do renome das devanditas marcas anteriores, nin o grao do seu carácter distintivo.
Escribe o teu comentario