A campaña quéntase coa campaña anónima "Coruña está parada"
O alcalde da Coruña, Xulio Ferreiro, cualificou de "pouco afortunada" unha campaña publicitaria que apareceu na cidade co lema 'Coruña está parada', segundo consta nos carteis que apareceron en distintos puntos.
A preguntas dos xornalistas, coincidindo coa súa asistencia á presentación dun estudo sobre os turistas que chegan á cidade, na Escola de Turismo, asegurou non saber "quen é o responsable".
Con todo, cuestionou que "para defender un proxecto propio ou un produto" recórrase a "termos pexorativos" dunha cidade. Respecto diso, rexeitou que A Coruña estea "parada" ou que o estea o consistorio.
"Somos a cidade co maior PIB de Galicia, a cidade que máis postos de traballo creou neste mandato", apostilou. "Supoño que se acabará sabendo", engadiu ao ser preguntado sobre se sabe quen pode estar detrás.
A campaña é anónima, pero ten unha conta de Twitter asociada:
Sábeo todo ou mundo #CoruñaEstáAtascada #CoruñaEstáParada pic.twitter.com/XAClqvjqFg
— CoruñaParada (@CorunaParada) 24 de febreiro de 2019
Escribe o teu comentario