Protestas contra ABANCA ante o apagamento de oficinas, caixeiros, app e banca electrónica
A entidade informa que "as nosas oficinas e caixeiros funcionan con normalidade", pero as redes responden con queixas protestando porque a banca electrónica e algúns caixeiros seguen sen funcionar. Case 24 horas despois do inicio desta crise, a única explicación é unha breve alusión a un "fallo técnico nas comunicacións".
A entidade informa que "as nosas oficinas e caixeiros funcionan con normalidade", pero as redes responden con queixas protestando porque a banca electrónica e algúns caixeiros seguen sen funcionar. Case 24 horas despois do inicio desta crise, a única explicación é unha breve alusión a un "fallo técnico nas comunicacións".
Está seguro o meu diñeiro nas contas de ABANCA? Isto é o que se están preguntando miles de galegos esta mañá, cando se cumpre case un día desde que a banca electrónica da primeira entidade financeira do país deixou de funcionar.
O martes tamén quedaron sen servizo a aplicación móbil, os caixeiros e mesmo a propia web corporativa. Nin sequera nas oficinas os traballadores eran capaces de entregar diñeiro. A caída foi total, pasaban as horas e o martes acabou sen que solucionase ante a estupefación de clientes e competidores.
Esta mércores á primeira hora, ABANCA afirmou que "nestes momentos as nosas oficinas e caixeiros funcionan con normalidade tras emendar o fallo técnico nas comunicacións" e prometeu que "seguiremos recuperando a funcionalidade do resto dos servizos".
Nestes momentos as nosas oficinas e caixeiros funcionan con normalidade tras emendar o fallo técnico nas comunicacións. Seguiremos recuperando a funcionalidade do resto dos servizos. Pedímosvos de novo desculpas polas molestias causadas.
— ABANCA (@SomosABANCA) 27 de febreiro de 2019
MOI POUCAS EXPLICACIÓNS
Inmediatamente ducias de internautas responderon con protestas. Algúns, dicindo que hai caixeiros inoperativos, como os de Santiago. Outros, apuntando a que a banca móbil segue caída. Moitos, enfadados pola falta de información sobre a crise.
E é que en ningún momento ABANCA emitiu comunicado oficial algún sobre o sucedido. As súas intervencións limitáronse a poucas entradas en Twitter, recoñecendo o problema pero sen dar prazos para a súa solución e sen explicar o motivo do sucedido. En Facebook non dixo nin unha palabra.
QUE PASA COAS COMISONES?
Iso se, a entidade prometeu que devolvería as comisións cobradas por outras entidades por retirar efectivo nos seus caixeiros. E é que durante o martes, esta foi a única vía para sacar diñeiro das contas de ABANCA, aínda que se se podía pagar coas tarxetas en comercios da internet. Unha alternativa claramente insuficiente para moitos clientes, por exemplo as empresas que teñen que pagar a moitos provedores en efectivo.
... así seguimos... #abanca pic.twitter.com/adnfzOy7iv
— Silvia Barca (@silviabarca) 27 de febreiro de 2019
DE SÚPETO, TODOS Os FOCOS ESTÁN SOBRE ESCOTET
En o sector bancario español non se lembra unha crise operativa de tal calado nos últimos anos. Crise que chega ademais nun día moi complicado para a entidade de Juan Carlos Escotet.
A CNMV confirmou que a oferta para comprar Liberbank non cumpría a lexislación. Ante o prazo de 10 días para emendala, o dono de Banesco tivo que envainar a OPA. A táctica do venezolano, presentar unha oferta pero condicionala a que lle deixen ver os libros contables dunha entidade -Liberbank- sobre a que hai dúbidas, levantou moitos comentarios.
Como moitos comentarios está a levantar a incapacidade de ABANCA para liquidar a crise do seu sistemas electrónicos nun tempo razoable. De feito, hai apartados da súa web corporativa, que seguen inoperativos 24 horas despois, como a Sala de Comunicación.
Escribe o teu comentario