A operadora R ocupa o último posto en calidade móbil
A Unión de Consumidores de Galicia analiza a calidade das operadoras de telecomunicacións para determinar as fortalezas e as debilidades de cada compañía
Movistar é a compañía telefónica mellor valorada pola clientela. Así o establece a Unión de Consumidores de Galicia, que acaba de publicar unha avaliación da calidade das operadoras de telecomunicacións a partir dos datos das compañías na SETSI e as estatísticas de reclamacións da Oficina de Atención dos Usuarios das Telecomunicacións no 2017.
Analizando os datos de calidade e reclamacións en telefonía fixa, banda longa fixa e telefonía móbil -como o tempo de conexión, avarías, tempo de resolución das mesmas, carga e descarga, entre outros factores- o Grupo Movistar obtén unha puntuación de 8.63 puntos, a máis alta da táboa, seguida por Euskaltel (8.58 puntos), Telecable (7.21) e a galega R (7.14). Vodafone e Orange son, neste caso, as peor valoradas, con 6.94 e 6.69 puntos respectivamente.
Cales son os motivos das puntuacións? A Unión de Consumidores concluíu unha serie de fortalezas e debilidades de cada compañía que explican a súa posición na táboa. Movistar destaca polo seu fiabilidade na rede, cun baixo índice de avarías que se resolven cun servizo técnico "de calidade". A súa maior debilidade reside nos tempos de resolución de reclamacións en fixo e móbil, ao redor de 15 días.
Tamén a nivel nacional, o grupo Vodafone -Ono e Vodafone- destaca pola súa resolución de reclamacións en fixo e móbil, con 7 e 5 días respectivamente, e presenta bos caudais de descarga e subida en banda longa fixa. Con todo, a súa mala cualificación débese a o "alto nivel" de avarías cunha resposta técnica deficiente. "Trátase do operador que máis reclamacións declara en fixo, facturación de móbil e nos servizos de pago", indica a Unión.
O terceiro operador nacional, o grupo Orange, conformado por Orange e Jazztel, ten un baixo nivel de reclamacións en móbiles, pero presenta un dos maiores índices de avarías en fixo e internet con longas esperas nas reparacións de máis de 90 horas, fronte ás xa mal consideradas 60-70 horas de Vodafone.
Pola súa banda, a compañía galega R presenta un baixo índice de avarías e un nivel aceptable de reparacións, con máis do 90% en 48 horas. Destaca tamén polo menor número de reclamacións sobre facturas de móbil, pero presenta o peor rexistro de avarías na internet con esperas entre 64 e 74 horas.
CALIDADE MÓBIL
A pesar da importancia da rede de telefonía fixa e internet, é indubidable a día de hoxe a importancia da rede móbil para moitas persoas. Atendendo exclusivamente aos datos sobre este servizo, Movistar (7.65 puntos) segue encabezando a lista aínda que cun punto menos. Cóase esta vez MásMóvil, composta por Yoigo, Pepephone, MÁSMÓVIL e Llamaya, que ocupa o segundo lugar con 7.64 puntos grazas aos baixos índices de reclamacións de móbil e de facturación.
Orange (5.68) continúa a lista, tras a que se sitúa Euskaltel (5.63) e o Grupo Vodafone (5.54). En telefonía móbil, a operadora galega está á cola con 4.87 puntos sobre dez.
Escribe o teu comentario