O corte da internet de Ocean's segue dúas semanas despois mentres a empresa busca solucións

Ocean's , a operadora virtual galega da internet e telefonía, confirma a Galiciapress que, en termos xerais, aínda non puido restablecer a conexión da internet por cable aos seus clientes. Os problemas empezaron sobre o 20 de xuño, cando Telefónica -o seu provedor da internet- cortoulles a billa pola falta de pagamentos acumulada, tras recibir autorización da CNMC, a administración reguladora. 


|

Ocean's, a operadora virtual galega da internet e telefonía, confirma a Galiciapress que, en termos xerais, aínda non puido restablecer a conexión da internet por cable aos seus clientes. Os problemas empezaron sobre o 20 de xuño, cando Telefónica -o seu provedor da internet- cortoulles a billa pola falta acumulada de pagamentos, tras recibir autorización da CNMC, a administración reguladora. 


Equipo de telecomunicacións internet


Acumúlanse pois máis de dúas semanas de corte. Isto levou a moitos dos seus clientes -nalgúns casos procedentes de zonas rurais, onde hai poucas ou ningunha alternativa- para mostrar o seu enfado nas redes sociais e a dicir que cambiaban de operadora. As queixas continúan na actualidade.




En conversación hoxe con Galiciapress, desde a empresa coruñesa explícase que seguen traballando e negociando para restablecer o servizo canto antes. De feito, aseguran que están a contactar con algúns clientes para confirmar que continúan con eles.


Aínda que non se queren pillar os dedos anunciando datas concretas, estiman e esperan que a solución definitiva chegue pronto. Mentres tanto, remiten a o comunicado feito público a través da OCU. Nel, a operadora promete que non facturará nada e dará datos ilimitados e gratis a través do móbil para compensar o corte das conexións físicas.


A OCU explica que lle comunicaron desde a compañía que se busca un acordo "con outra operadora de ADSL e fibra, e o apoio financeiro de Wialink". A organización de consumidores tamén detalla as vías para reclamar pola incidencia.


Desde Ocean's reitérase a Galiciapress que lles sorprendeu o corte, pois aseguran que mantiñan abertas negociacións con Telefónica para negociar os pagos e que parecían encamiñadas. "Nós non cortamos, cortáronnos", repiten.



Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE