O corte da internet de Ocean's segue dúas semanas despois mentres a empresa busca solucións
Ocean's , a operadora virtual galega da internet e telefonía, confirma a Galiciapress que, en termos xerais, aínda non puido restablecer a conexión da internet por cable aos seus clientes. Os problemas empezaron sobre o 20 de xuño, cando Telefónica -o seu provedor da internet- cortoulles a billa pola falta de pagamentos acumulada, tras recibir autorización da CNMC, a administración reguladora.
Ocean's, a operadora virtual galega da internet e telefonía, confirma a Galiciapress que, en termos xerais, aínda non puido restablecer a conexión da internet por cable aos seus clientes. Os problemas empezaron sobre o 20 de xuño, cando Telefónica -o seu provedor da internet- cortoulles a billa pola falta acumulada de pagamentos, tras recibir autorización da CNMC, a administración reguladora.
Acumúlanse pois máis de dúas semanas de corte. Isto levou a moitos dos seus clientes -nalgúns casos procedentes de zonas rurais, onde hai poucas ou ningunha alternativa- para mostrar o seu enfado nas redes sociais e a dicir que cambiaban de operadora. As queixas continúan na actualidade.
Aínda non se sabe cando se renovará o servizo? Van dúas semanas e desde fai unha os clientes non temos máis noticias.
— ✖ Chisco ✖ (@chiscoyo) 5 de xullo de 2018
En conversación hoxe con Galiciapress, desde a empresa coruñesa explícase que seguen traballando e negociando para restablecer o servizo canto antes. De feito, aseguran que están a contactar con algúns clientes para confirmar que continúan con eles.
Aínda que non se queren pillar os dedos anunciando datas concretas, estiman e esperan que a solución definitiva chegue pronto. Mentres tanto, remiten a o comunicado feito público a través da OCU. Nel, a operadora promete que non facturará nada e dará datos ilimitados e gratis a través do móbil para compensar o corte das conexións físicas.
A OCU explica que lle comunicaron desde a compañía que se busca un acordo "con outra operadora de ADSL e fibra, e o apoio financeiro de Wialink". A organización de consumidores tamén detalla as vías para reclamar pola incidencia.
Desde Ocean's reitérase a Galiciapress que lles sorprendeu o corte, pois aseguran que mantiñan abertas negociacións con Telefónica para negociar os pagos e que parecían encamiñadas. "Nós non cortamos, cortáronnos", repiten.
Escribe o teu comentario