O 112 cae en moitas autonomías pero segue funcionando en Galicia

O servizo de emerxencias 112 en Galicia mantense operativo e funciona con normalidade, segundo confirmou a Axega, a pesar da incidencia xeral rexistrada na rede dixital de Telefónica que afectou aos servizos de emerxencias en varias comunidades autónomas españolas. Mentres que rexións como Aragón, País Vasco, Comunidade Valenciana, Andalucía ou Estremadura experimentaron problemas na recepción de chamadas ao 112 e tiveron que habilitar números alternativos.


|

Archivo - Sede del 112, Axega
Arquivo - Sede do 112, Axega

 

O servizo de atención a emerxencias 112 Galicia continúa plenamente operativo, a pesar dunha avaría que afectou á rede fixa e internet en distintas zonas do Estado. A Axencia Galega de Emerxencias (Axega) asegurou que, pese ao fallo xeneralizado na rede dixital de Telefónica, os usuarios en Galicia poden seguir contactando co número habitual en caso de emerxencia.

 

A incidencia produciuse esta madrugada, ao redor das 03.00 horas, por mor dunha actualización programada por Telefónica , o que provocou problemas nas chamadas saíntes e a conectividad fixa en varios territorios. Con todo, o impacto foi desigual e non tivo consecuencias sobre o sistema galego de emerxencias, que segue prestando servizo con normalidade.

 

A través das súas redes sociais, o 112 Galicia informou da situación e reiterou que o teléfono 112 está plenamente dispoñible na comunidade. O aviso chegaba despois de coñecer que outras autonomías si estaban a sufrir interrupcións neste servizo esencial.

 

Outras comunidades activan teléfonos alternativos
Entre as rexións afectadas figuran Aragón, País Vasco, Comunidade Valenciana, Andalucía, Navarra e Estremadura. Nestes casos, os gobernos autonómicos habilitaron números alternativos para que os cidadáns puidesen contactar cos centros de coordinación de emerxencias.

 

En Aragón, por exemplo, difundíronse tres números de contacto provisionais para substituír o 112, mentres que en Euskadi se instou a utilizar unha liña gratuíta específica pola imposibilidade de acceder ao servizo habitual nalgúns casos. Tamén na Comunidade Valenciana recorreuse a unha liña fixa distinta mentres se restablecía a conexión.

 

O fallo afectou especialmente á rede MPLS de Telefónica, usada para servizos como o 112 e outros números de tres cifras. Os labores de mantemento executadas pola compañía provocaron que moitas liñas empresariais e servizos públicos vísense interrompidos de forma puntual, especialmente durante as primeiras horas do día.

 

O servizo restablécese progresivamente
A propia Telefónica informou sobre o avance na resolución do problema. Cara ás 10:30 da mañá, a compañía confirmou que a comunicación dos servizos de emerxencia habíase reestablecido completamente, aínda que nalgúns casos persistían problemas nas conexións de empresas.

 

Segundo os datos da web Downdetector, o 72% dos usuarios afectados reportaron incidencias na conexión a internet fixo, mentres que un 18% sinalaba falta de cobertura e outro 10% falaba de interrupción total do servizo. Os problemas foron especialmente visibles en empresas e organismos públicos.

 

Pese ao alcance do fallo, en comunidades como Navarra, Andalucía e Valencia o funcionamento do 112 recuperouse antes do mediodía. En Galicia, a situación non chegou a supor unha alteración no servizo, o que reforza a resiliencia da rede de emerxencias na comunidade galega ante fallos externos.
 


 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE