O Corte Inglés prosegue cos descontos con Cyber Monday á canle online

O maratón de consumo que comezou hai unha semana co Black Friday chega hoxe ao seu fin coa celebración do Cyber Monday, unha xornada que devolve o protagonismo absoluto á pantalla do computador e do móbil. O Corte Inglés súmase a este peche de campaña cunha estratexia diferenciada respecto dos días previos, restrinxindo as súas promocións exclusivamente á súa páxina web e á súa aplicación móbil durante este luns 1 de decembro. A compañía de grandes almacéns ofrece rebaixas que alcanzan o 40% nunha ampla variedade de departamentos, desde tecnoloxía até moda, buscando captar ao comprador dixital de última hora.

 


|

Archivo - El Corte Inglés
Arquivo - O Corte Inglés

 

O coñecido como "Ciberlunes" deixou de ser unha anécdota importada de Estados Unidos para converter nunha data crave no calendario económico español. Este día marca o peche definitivo da campaña de ofertas prenavideñas, consolidar como a segunda xornada de maior facturación online do ano. Segundo os datos que manexa o sector do retail en España, o comercio electrónico ha gañado un peso decisivo na planificación dos fogares, que utilizan este día para adquirir produtos de maior importe, como electrodomésticos ou tecnoloxía, antes de que os prezos recuperen a súa etiqueta orixinal de face ao Nadal.

 

O Corte Inglés baixa o pano dos descontos de novembro limitando o seu Cyber Monday á canle online

O maratón de consumo que comezou hai unha semana co Black Friday chega hoxe ao seu fin coa celebración do Cyber Monday, unha xornada que devolve o protagonismo absoluto á pantalla do computador e do móbil. O Corte Inglés súmase a este peche de campaña cunha estratexia diferenciada respecto dos días previos, restrinxindo as súas promocións exclusivamente á súa páxina web e á súa aplicación móbil durante este luns 1 de decembro. A compañía de grandes almacéns ofrece rebaixas que alcanzan o 40% nunha ampla variedade de departamentos, desde tecnoloxía até moda, buscando captar ao comprador dixital de última hora.

 

O coñecido como "Ciberlunes" deixou de ser unha anécdota importada de Estados Unidos para converter nunha data crave no calendario económico español. Este día marca o peche definitivo da campaña de ofertas prenavideñas, consolidar como a segunda xornada de maior facturación online do ano. Segundo os datos que manexa o sector do retail en España, o comercio electrónico ha gañado un peso decisivo na planificación dos fogares, que utilizan este día para adquirir produtos de maior importe, como electrodomésticos ou tecnoloxía, antes de que os prezos recuperen a súa etiqueta orixinal de face ao Nadal.

 

No caso concreto do Corte Inglés, a proposta para este luns afástase da tenda física para centrar na experiencia de usuario dixital. Os consumidores que accedan ás súas plataformas virtuais atoparán reducións de prezo en seccións como lencería, zapatería, fogar ou deportes. A estratexia busca competir cos xigantes nativos de internet, ofrecendo un catálogo agresivo só vixente até a medianoite de hoxe. Entre as ofertas máis rechamantes en electrodomésticos figuran robots aspiradores e lavadoras de marcas recoñecidas con prezos rebaixados, tentando dar saída ao stock antes do cambio de tempada.

 

Polo que respecta á moda e os accesorios, a firma española ha aplicado descontos directos en firmas internacionais e nacionais. Na sección masculina, marcas de tecido vaqueiro como Levi’s presentan rebaixas significativas, mentres que no departamento de muller e zapatería pódense atopar artigos de Polo Ralph Lauren ou Timberland con custos reducidos. É importante destacar que estas promocións de marcas de moda non estarán dispoñibles nos establecementos físicos, obrigando ao consumidor a utilizar as ferramentas telemáticas para acceder a elas.

 

Para xestionar o volume de pedidos que se espera durante a xornada, a compañía mantén activos os seus servizos loxísticos habituais. A inmediatez converteuse nunha esixencia do mercado, polo que se ofrece a entrega no día para miles de artigos en máis de 54 cidades españolas, permitindo recibir a compra en dúas horas. Así mesmo, para quen prefiran asegurar o produto online pero recollelo persoalmente, seguen operativos os sistemas de recollida en tenda e o servizo Click&Car, que permite retirar a mercadoría desde o aparcadoiro do centro comercial, unha opción moi utilizada para evitar as aglomeracións propias destas datas.

 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE