Gadisa Retail roza os 9.000 traballadores en 2024, ano no que facturou 1.640 millóns de euros
No seu compromiso por adquirir produtos de proximidade Gadisa investiu case 550 millóns de euros en 2024 a esas compras.
A división de alimentación e distribución de Gadisa Retail alcanzou en 2024 unha facturación bruta de 1.640 millóns de euros, sen incluír actividades noutros sectores.
Nun comunicado, a empresa destaca que este crecemento "sostido" traduciuse en 322 novos postos de traballo, o que eleva o equipo humano até 8.880 persoas, aos que suma máis de 1.000 empregos vinculados á súa rede de franquías Claudio e Claudio Express.
Ademais, reivindica que a súa achega ás arcas públicas superou os 160 millóns de euros, unha contribución diaria que sitúa próxima ao medio millón e que "reflicte o impacto real e directo da súa actividade na economía galega".
Os fondos propios, apunta, tamén creceron 714,71 millóns de euros, un 13,66% máis que o exercicio anterior, "o que reflicte a solidez financeira da compañía".
No referente á estratexia de modernización, Gadisa Retail indica que aumentou o seu investimento un 80,86% respecto ao ano anterior, até alcanzar os 24,94 millóns de euros.
"Este esforzo permitiu ampliar e renovar puntos de venda, modernizar centros loxísticos e reforzar as instalacións estratéxicas", segundo informa.
OUTROS NÚMEROS
A compañía traballa con case un milleiro de provedores locais e destinou, segundo os seus números, case 550 millóns de euros en 2024 a adquirir produtos de proximidade. En total, o 98,6% das compras correspóndense con provedores de orixe nacional, de acordo coas súas cifras.
Durante o último exercicio houbo 12 aperturas e novas reformas en tendas existentes. Con 8.880 traballadores en persoal e un 96,4% de contratos indefinidos, Gadisa Retail destaca tamén o seu modelo de profesionalización.
Respecto diso, apunta á promoción interna de 776 traballadores o ano pasado, e a case 17.000 horas de formación. En materia de conciliación, indica que son 594 os empregados con horarios adaptados.
En 2024, a empresa llévo a cabo máis de 2.400 colaboracións e patrocinios dirixidos a iniciativas sociais, culturais, deportivas e ambientais, así como á promoción de hábitos de vida saudables.
Escribe o teu comentario