Navantia logra que o seu novo motor para as fragatas supere o exame

As fragatas F-110 de Navantia contan cun sistema de propulsión híbrido que combina motores diésel e eléctricos, optimizando eficiencia e versatilidade. Recentemente, o motor eléctrico e o seu convertidor de frecuencia superaron exitosamente probas de choque en Escocia, demostrando a súa resistencia en condicións adversas. Estes motores deben ser compactos, energéticamente eficientes e operar silenciosamente para reducir a detectabilidad. Ademais, deben soportar vibracións e golpes significativos sen comprometer o seu funcionamento,.


|

El motor eléctrico y el convertidor que equiparán las nuevas fragatas F-110 de la Armada superan las pruebas de choque.
O motor eléctrico e o convertidor que equiparán as novas fragatas F-110 da Armada superan as probas de choque.


 

O motor eléctrico e o convertidor que equiparán as novas fragatas F-110 da Armada acaban de superan as probas de choque, co que a empresa naval pública Navantia obtén luz verde para poder instalar nos barcos militares no estaleiro de Ferrol este equipamento.

 

Como debe ser o motor dun buque de guerra?

As fragatas F-110 de Navantia incorporan un sistema de propulsión híbrido que combina motores diésel e eléctricos, optimizando así a súa eficiencia e versatilidade en diversas operacións navais.
 

Os motores eléctricos en buques de guerra deben cumprir con requisitos específicos para garantir un rendemento óptimo. É esencial que sexan capaces de soportar vibracións e golpes significativos sen comprometer o seu funcionamento. Ademais, deben ser eficientes energéticamente, ofrecendo unha alta relación potencia-peso e un deseño compacto que facilite a súa integración en espazos limitados.

 

A discreción acústica é outro factor crucial, xa que un funcionamento silencioso reduce a detectabilidad do buque por sistemas de soar inimigos. Así mesmo, a flexibilidade na disposición dos compoñentes do sistema de propulsión permite unha mellor distribución do peso e contribúe á supervivencia do buque en situacións de combate.

 

Trabajadores que llevaron a cabo la primera prueba de choque en barcaza de equipos del Programa F110
Traballadores que levaron a cabo a primeira proba de choque en barcaza de equipos do Programa F110

 

Probas dos novos motores en Escocia

Foi o pasado 28 de novembro cando foron completadas con éxito as probas de choque en barcaza, todo iso tras as probas de choque completadas no mes de outubro para o diésel xerador, o cadro eléctrico principal e a purificadora de combustible, cuxos test completan todas as previstas a realizar en barcaza para os novos modelos da Armada Española.
 


As probas volvéronse a realizada na barcaza 'Shock Test Vehicle STV02' que a empresa Thornton Tomasetti Defence Ltd (TTDL) utiliza para este tipo de traballos nas instalacións de Limehillock (Escocia).

Grazas ao éxito desta proba ponse de manifesto a capacidade de Navantia para a cualificación dos equipos do buque fronte aos máis exixentes niveis de supervivencia en combate e ratifica a capacidade do seu provedor Ingeteam para o deseño e fabricación de equipamento eléctrico de propulsión naval, tanto convertidor de frecuencia como motor eléctrico, sendo estes capaces de soportar condicións externas adversas, mantendo as condicións de operación requiridas.

 

 



O equipo de traballo incluíu representantes de Navantia e Thornton Tomasetti Defence Ltd, así como de Ingeteam. Tamén estiveron presentes representantes do Ministerio de Defensa, da Oficina do Programa F-110 da Dirección Xeral de Armamento e Material (DGAM) e da empresa norteamericana Element, que actúa como terceira parte de face a Defensa, garantindo a correlación entre a proba desenvolvida en Escocia (normativa británica) e a que se desenvolvería en USA (normativa MIL).

 

Fragata f110 armas
Plano da Fragata F110



Todos os equipos sometidos ás probas de choque en barcaza en Escocia foron transportados por vía marítima e o seu regresado ao estaleiro de Navantia en Ferrol, desde onde serán enviados ás súas respectivas fábricas de orixe para a súa reacondicionado e a realización de probas de fábrica adicionais.

 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE