Navantia logra que o seu novo motor para as fragatas supere o exame
As fragatas F-110 de Navantia contan cun sistema de propulsión híbrido que combina motores diésel e eléctricos, optimizando eficiencia e versatilidade. Recentemente, o motor eléctrico e o seu convertidor de frecuencia superaron exitosamente probas de choque en Escocia, demostrando a súa resistencia en condicións adversas. Estes motores deben ser compactos, energéticamente eficientes e operar silenciosamente para reducir a detectabilidad. Ademais, deben soportar vibracións e golpes significativos sen comprometer o seu funcionamento,.
O motor eléctrico e o convertidor que equiparán as novas fragatas F-110 da Armada acaban de superan as probas de choque, co que a empresa naval pública Navantia obtén luz verde para poder instalar nos barcos militares no estaleiro de Ferrol este equipamento.
Como debe ser o motor dun buque de guerra?
As fragatas F-110 de Navantia incorporan un sistema de propulsión híbrido que combina motores diésel e eléctricos, optimizando así a súa eficiencia e versatilidade en diversas operacións navais.
Os motores eléctricos en buques de guerra deben cumprir con requisitos específicos para garantir un rendemento óptimo. É esencial que sexan capaces de soportar vibracións e golpes significativos sen comprometer o seu funcionamento. Ademais, deben ser eficientes energéticamente, ofrecendo unha alta relación potencia-peso e un deseño compacto que facilite a súa integración en espazos limitados.
A discreción acústica é outro factor crucial, xa que un funcionamento silencioso reduce a detectabilidad do buque por sistemas de soar inimigos. Así mesmo, a flexibilidade na disposición dos compoñentes do sistema de propulsión permite unha mellor distribución do peso e contribúe á supervivencia do buque en situacións de combate.
Probas dos novos motores en Escocia
Foi o pasado 28 de novembro cando foron completadas con éxito as probas de choque en barcaza, todo iso tras as probas de choque completadas no mes de outubro para o diésel xerador, o cadro eléctrico principal e a purificadora de combustible, cuxos test completan todas as previstas a realizar en barcaza para os novos modelos da Armada Española.
As probas volvéronse a realizada na barcaza 'Shock Test Vehicle STV02' que a empresa Thornton Tomasetti Defence Ltd (TTDL) utiliza para este tipo de traballos nas instalacións de Limehillock (Escocia).
Grazas ao éxito desta proba ponse de manifesto a capacidade de Navantia para a cualificación dos equipos do buque fronte aos máis exixentes niveis de supervivencia en combate e ratifica a capacidade do seu provedor Ingeteam para o deseño e fabricación de equipamento eléctrico de propulsión naval, tanto convertidor de frecuencia como motor eléctrico, sendo estes capaces de soportar condicións externas adversas, mantendo as condicións de operación requiridas.
O equipo de traballo incluíu representantes de Navantia e Thornton Tomasetti Defence Ltd, así como de Ingeteam. Tamén estiveron presentes representantes do Ministerio de Defensa, da Oficina do Programa F-110 da Dirección Xeral de Armamento e Material (DGAM) e da empresa norteamericana Element, que actúa como terceira parte de face a Defensa, garantindo a correlación entre a proba desenvolvida en Escocia (normativa británica) e a que se desenvolvería en USA (normativa MIL).
Todos os equipos sometidos ás probas de choque en barcaza en Escocia foron transportados por vía marítima e o seu regresado ao estaleiro de Navantia en Ferrol, desde onde serán enviados ás súas respectivas fábricas de orixe para a súa reacondicionado e a realización de probas de fábrica adicionais.
Escribe o teu comentario