Mercadona, firma favorita para os consumidores pola "proximidade" das súas tendas
Un estudo, realizado por YouGov en colaboración con ShopFully, coloca á cadea de supermercados como unha das mellor valoradas polos clientes, especialmente pola súa proximidade.
A auga fervendo, os espaguetis listos para ir á pota e a tixola dourando a carne a lume lento. Todo a punto para un gran banquete pero, vaia, falta a salsa de tomate. Cantas veces non nos pasou algo parecido. Por sorte, ao virar a esquina hai un Mercadona que nun pispás soluciónanos o problema. E esa proximidade dos supermercados da firma valenciana é un dos grandes valores que destacan os clientes, que pon de manifesto a súa predilección por Mercadona.
Así o fixeron saber nun estudo realizado por YouGov en colaboración con ShopFully , onde nomean a Mercadona sobre outras compañías do sector nun informe onde detallan que o prezo e as promocións, a variedade e a proximidade dos establecementos son os aspectos que máis teñen en conta os consumidores.
Estes hábitos de compra e os factores que motivan a un comprador a achegar a un supermercado por diante doutro demostran que a proximidade das tendas é unha das claves para esta elección, sendo Mercadona o máis frecuentado polos españois, cun 92% dos consultados afirmando que os visitan con regularidade.
Por outra banda, entre as demandas dos consumidores, unha solicitude recorrente é a de atopar máis promocións en produtos frescos, como carne, froita ou verduras, así como peixes e mariscos. O aceite, as salsas ou as especias son outros produtos sobre os que piden máis promocións. Ao tempo, existe unha tendencia crecente no consumo de alimentos máis saudables, mentres que a compra das marcas brancas responde, segundo tres de cada cinco enquisados, á calidade destes produtos sobre as marcas de fabricante, sendo as primeiras máis económicas, outro aspecto que, especialmente os máis novos, teñen moi en conta.
Escribe o teu comentario