Sánchez Prieto, presidente de Iberia, espera un 10% menos de turistas en España que 2019

O presidente de Iberia interveu hoxe nunha mesa redonda no Foro A Toja, explicando a evolución do turismo en España


|

Rocío Marínez Sampere, Francisco Botas, Irene Cano e Javier Sánchez Prieto, no Foro A Toja.
De esquerda a dereita: Rocío Marínez Sampere (directora da Fundación Felipe González), Francisco Botas (conselleiro delegado de Abanca), Irene Cano (directora xeral de Facebook España) e Javier Sánchez Prieto (presidente de Iberia)

O presidente de Iberia, Javier Sánchez Prieto, estimou que un total de 75 millóns de turistas visiten España en todo o ano 2022, un 10% menos que en 2019, cando tivo lugar o récord, con 83,7 millines de visitantes internacionais.

 

Interveu hoxe nunha mesa redonda no Foro A Toja, na que o presidente da aerolínea española ha afirmado crer que en termos de ingresos o nivel está aínda "máis preto" das cifras prepandemia que en número de visitantes.
 

No ano anterior á pandemia, os turistas estranxeiros que visitaron o noso país gastaron un total de 92.278 millóns de euros, uns novo máximos histórico que resultou nun 2,8% superior á cifra do ano 2018, segundo a enquisa de gasto turístico (Egatur).

 

O presidente de Iberia aproveitou por iso a ocasión de resaltar a capacidade turística de España, que, afirma, é "moi boa e punteira a nivel mundial", sendo leste o segundo país máis visitado do mundo.

 

Respecto a a conectividade do país con Latinoamérica, Sánchez Prieto destacou que é "unha oportunidade de gañar peso en Europa". Así, o presidente de Iberia, afirmou que "Europa vive de costas a Latinoamérica e podemos darlle a volta".

"Como demos a volta ás cidades e aos portos, podemos darlle a volta a Europa e que empeza a mirar máis a Latinoamérica", engadiu. Segundo o presidente de Iberia, é un continente que ten moitas oportunidades e onde cre que España pode xogar un papel fundamental.

 

En canto a Asia, demandou aproveitar a oportunidade de crear un gran hub turístico en Madrid, para así aumentar a capacidade de conexión do país co continente asiático, entre outros.


Lamentou así que "hoxe en día os hubs do sur de Europa como Lisboa ou Roma teñen só un 5% de asentos cara a Asia, mentres que os hubs do centro de Europa como Ámsterdam teñen un 30% ou 35% de asentos cara ao contienente oriental.

 

INTERVENCIÓN DO CONSELLEIRO DELEGADO DE ABANCA

Hoxe interveu tamén no Foro A Toja, na mesa redonda xunto co presidente de Iberia, o conselleiro delegado de Abanca, Francisco Botas Raspiñeira, que destacou a importancia de desenvolver un mercado único para as institucioens financeiras europeas que evite "regulacións distintas" e "impostos diferentes".

O directivo de Abanca explicou que a banca retallista, a que está "pegada aos clientes", non dispón dun mercado único europeo, polo que se enfronta a "regulacións distintas" e "impostos diferentes", ademais da a ausencia dun mercado de garantía de depósitos.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE