Máis de 52.000 descargas do Bono Peixe da Xunta nas súas primeiras 24 horas
Até o momento hai adheridos máis de 700 establecementos de venda de peixe fresco.
A conselleira do Mar, Marta Villaverde, destacou este martes o "gran interese" espertado polo Bono Peixe tras o seu lanzamento con máis de 52.000 bonos descargados en 24 horas e a adhesión de máis de 700 establecementos de venda de peixe fresco.
Precisamente, Marta Villaverde acudiu este martes á Peixería Manolo, en Pontevedra, unha das 272 pescaderías adheridas nesta provincia.
A conselleira lembrou que o número de establecementos continúa crecendo, xa que os comercios poden sumar a esta iniciativa ao longo de todo este programa de incentivo ao consumo de produtos pesqueiros frescos. Esta medida pioneira contará cunha vixencia de 10 semanas.
Con todo, Marta Villaverde sinalou que o gasto até o momento é "tímido" dado que o luns foi un día sen actividade para moitos establecementos debido a que non hai pescado nas lonxas polo descanso semanal da flota.
A Consellería do Mar espera que a utilización dos bonos intensifíquese ao longo da xornada deste martes e sitúe a Galicia como referente internacional na promoción do consumo dos alimentos mariños revertiendo a tendencia negativa existente.
Segundo ha recodado a conselleira, o Bono Peixe ofrece un desconto do 25% até un máximo de 5 euros semanais nas compras de peixe e mariscos frescos.
Entre outras vantaxes, a conselleira do Mar apuntou que esta campaña tamén ten un impacto na saúde e benestar da cidadanía polas "excepcionais propiedades nutricionais" dos produtos do mar e os "importantes beneficios" que a súa presenza ten na nosa dieta á hora de previr enfermidades e doenzas.
O peixe ofrece unha proteína de máxima calidade cunha baixa pegada de carbono polo que o seu consumo tamén permite coidar do planeta, destaca esta campaña promocional.
Por último, Marta Villaverde recalcou o compromiso do Goberno galego co sector mobilizando 2,5 millóns con esta acción que se suma a outras liñas de traballo como a campaña 'Galicia Sabe Amar', ou a promoción en feiras internacionais ou eventos deportivos e culturais.
Escribe o teu comentario