Stellantis Vigo volve parar por terceira vez en pouco máis dunha semana

A compañía alega que detrás destas continuas paradas -das que avisa aos traballadores con escasa marxe- está a falta de pezas, pero hai que lembrar que acaba de abrir un proceso de negociación para reducir a produción dunha das liñas, a que fabrica o SUV, debido á caída de vendas deste modelo. É, precisamente, esta liña a que parará luns e martes.


|

As dificultades de aprovisionamento que alega a empresa levan, unha vez máis, a suspender unha das liñas de produción na planta de Stellantis en Vigo, segundo informou a dirección á fábrica ao persoal.
 

 


Así, a falta de compoñentes levará a suspender todas as quendas de traballo do sistema 1 (que ensambla o Peugeot 2008) nas xornadas do luns e martes, 1 e 2 de xullo. A actividade renovarase nesa liña de produción o 3 xullo, na quenda de mañá.
 

Archivo - Operario de ferraje de la planta de PSA Peugeot Citroën en Vigo.
Arquivo - Operario de ferraje da planta de PSA Peugeot Citroën en Vigo.


Nos últimos días, os problemas de aprovisionamento obrigaron a suspender a actividade en varias quendas: o 13 de xuño estivo paralizado a quenda de noite do sistema 1 e o 14 de xuño suspendeuse a actividade da quenda de manaña dese mesmo sistema.

Ademais, suspendeuse a produción na quenda de tarde e o de noite do sistema 2 durante a xornada deste xoves e este venres confirmáronse novas paradas para o inicio da próxima semana.
 

A que se deben os problemas de aprovisionamento que está a sufrir a industria europea do automóbil?

 

Os problemas coa falta de pezas en Stellantis Vigo non son, nin moito menos, exclusivos da fábrica de Balaídos, afecto a todo o sector europeo desde hai varios anos. Tamén é certo que Stellantis comprometeu ao persoal que tomara medidas e que as interrupcións resultarían cada vez menos necesarias, pero nos últimos meses está a producirse un repunte de paros.

 

Os problemas de aprovisionamento que enfronta a industria europea do automóbil débense a unha combinación de factores interrelacionados. En primeiro lugar, a escaseza de semiconductores foi un factor crítico. Estes microchips son esenciais para os vehículos modernos e a industria sufriu unha escaseza significativa debido a interrupcións na cadea de subministración, aumentos na demanda de dispositivos electrónicos durante a pandemia de COVID-19 e problemas de produción nas fábricas de semiconductores en Taiwan.

 

Ademais, a guerra en Ucraína contribuíu ás dificultades de aprovisionamento, xa que tanto Rusia como Ucraína son provedores importantes de materias primas clave como o aluminio, o níquel e o paladio, esenciais para a fabricación de vehículos e os seus compoñentes.

 

Outro factor relevante é o incremento dos custos de transporte e a conxestión nos portos, que atrasaron a entrega de pezas e materiais. A falta de colectores e os pescozos de botella na loxística global han empeorado a situación.

 

Por último, a transición cara a vehículos eléctricos e a necesidade de novos materiais e compoñentes específicos para estes vehículos puxeron presión adicional sobre a cadea de subministración, que aínda se está adaptando a estes cambios.

 

 

 


 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE