O Hospital A Coruña, o mellor centro sanitario galego tras adiantar ao Álvaro Cunqueiro
O centro de Vigo tamén foi superado polo Clínico de Santiago de Compostela
O Hospital Universitario da Coruña sitúase a a cabeza do ranking autonómico de Galicia do Índice de Excelencia Hospitalaria (IEH) 2017, sendo considerado o mellor hospital galego tras adiantar ao Álvaro Cunqueiro de Vigo. Este último tamén foi adiantado polo Clínico de Santiago de Compostela, que actualmente ocupa a segunda posición.
Así, o Hospital Universitario da Coruña, o Clínico de Santiago de Compostela e o Álvaro Cunqueiro de Vigo ocupan o primeiro, segundo e terceiro posto da lista respectivamente, de acordo a o Instituto Coordenadas de Gobernanza e Economía Aplicada.
Á cuarta posición queda relegado o Hospital Quirónsalud Coruña, e ocupa a cola do 'top 5' de hospitais galegos o de Montecelo de Pontevedra, a nova incorporación do ranking deste ano.
O IEH EN ESPAÑA
De acordo coa opinión da mostra de profesionais consultados, a Fundación Jiménez Díaz, en Madrid, lidera o IEH Xeral 2017. Séguelle o Clinic de Barcelona e en terceiro posto sitúase o madrileño A Paz. No caso do IEH Autonómico 2016, son Madrid e Cataluña, como nas edicións anteriores, as autonomías onde se concentra a excelencia hospitalaria no ámbito nacional.
"España, en conxunto, conta cunha rede hospitalaria e uns profesionais sanitarios de gran recoñecemento nacional e internacional", afirma o vicepresidente executivo do Instituto Coordenadas e director do proxecto IEH 2017, Jesús Sánchez Lambás.
"Con esta segmentación autonómica do Índice de Excelencia Hospitalaria, buscamos recoñecer, unha ano máis, a excelencia, calidade asistencial, servizo, atención e capacidade innovadora que guían as actuacións dos hospitais das distintas comunidades", conclúe.
A EXCELENCIA EN BASE A PROFESIONAIS SANITARIOS
O Índice de Excelencia Hospitalaria 2017, elaborado mediante enquisas a 1.750 profesionais da saúde en toda España, mide a excelencia en base aos resultados e percepcións dos profesionais que traballan nos centros ou na súa contorna.
"Os resultados transcenden o número total de servizos ofrecidos nos centros para centrarse na calidade e valoración dos mesmos", destaca o Instituto Coordenadas de Gobernanza e Economía Aplicada.
Escribe o teu comentario