UGT defende que a renda mínima é "realista" se España recada tanto coma a zona euro
España deixa de ingresar cada ano 75.000 millóns entre impostos e cotizacións, comparado cos países veciños.
Adela Carrió, de UXT.
UGT defendeu este martes no Congreso que a proposición de lei de renda mínima, impulsada xunto CCOO e tramitada nestes momentos pola Cámara Baixa, é "realista" e que "a única premisa de partida que é ineludible" para poñela en marcha é que exista "vontade política".
Así, instou a aumentar os ingresos públicos, lembrando que España recada 6,7 puntos menos do PIB que a zona euro en impostos e cotizacións, o que provoca que, actualmente, o país non conte con recursos.
"Non ten ningunha xustificación económica, e ten un efecto claro: non temos recursos suficientes para abordar as políticas públicas que necesitamos para mellorar a calidade de vida da cidadanía. Por iso gastamos 5,4 puntos menos de PIB que a media da eurozona", dixo a secretaria Confederal de UGT, Adela Carrió.
Durante a súa comparecencia ante a Comisión de Emprego e Seguridade Social para defender a iniciativa, Carrió asegurou que esta diferenza supoñen 75.000 millóns de euros que España non ingresa, e que fronte a países como Francia ou Dinamarca esta fenda se eleva aos 10 puntos de PIB, equivalente a 110.000 millóns.
Isto levou á representante de UGT a alegar que o financiamento desta prestación, dirixida a persoas que esgotasen as súas prestacións por desemprego e que, en condicións de traballar, non conten con ingresos nin renda suficiente, "é posible".
Entre as medidas expostas por UGT para mellorar a recadación, Carrió citou a mellora na loita contra a fraude, elevar a recadación no Imposto de Sociedades, aumentar a imposición "sobre a riqueza", aumentar os impostos ambientais e eliminar os beneficios fiscais aos plans privados de pensións.
ENCAIXE COMPETENCIAL E XESTIÓN
Para UGT, "o actual sistema de protección social non ofrece ningún tipo de cobertura nin protección ás novas situacións que se están producindo, entre outros motivos, porque o perfil dos perceptores é radicalmente oposto".
Así, diferenza entre as rendas mínimas de inserción como unha prestación dirixida a persoas que carezan de recursos suficientes, dentro da intervención sociolaboral para persoas en situación de exclusión, e sinalou que estes programas obrigan á participación de actividades dirixidas á inclusión.
Ademais da diferente implantación das rendas mínimas en función das comunidades autónomas, e o seu recoñecemento ou non como dereito subxectivo --e execución en función da dispoñibilidade orzamentaria--, Carrió sinalou que estas rendas "non son válidas para ser destinadas aos desempregados que esgotaron as prestacións por desemprego".
Escribe o teu comentario