A "propaganda" da Xunta co plurilingüismo non calla nos centros
O PSOE denuncia o "fracaso estrepitoso" dun programa que, afirman, non chega ao 1% de colexios e institutos.
Luis Álvarez, portavoz de Educación do PSdeG.
O portavoz de Educación do PSdeG no Parlamento, Luis Álvarez, denunciou este venres o "fracaso estrepitoso" da Xunta co seu programa de extensión da ensino plurilingüe, pois non chega ao un por cento dos centros.
En rolda de prensa, o deputado socialista ofreceu os datos dos centros que se sumaron aos programas pensados para a educación infantil, para o bacharelato e para a formación profesional.
En primeiro termo, apuntou que 81 dos 261 centros que podían participar no 'Plurinfantil' --aqueles que xa tiñan implantada a estratexia en educación primaria--, adheríronse aos plans para o ensino de idiomas aos máis pequenos.
E ese 31 por cento é "o mellor dato", proseguiu, pois só un instituto de bacharelato participará nesa estratexia educativa (de 294 posibles), o que supón un 0,3 por cento.
En canto á FP, segundo os datos presentados este venres polo parlamentario lucense, son sete os centros seleccionados de entre os 263 habilitados, o que significa, en termos porcentuais, un 0,4 por cento de participantes.
"INCENTIVAR A PARTICIPACIÓN"
Á vista destes datos, Luis Álvarez xa presentou iniciativas para pedir ao conselleiro de Educación, Román Rodríguez, que cualifique no Parlamento o resultado destes programas.
"Por moi creativos que se poñan, non poderán dar unha visión positiva", recalcou, á vez que avanzou que reclamará unha estratexia para "incentivar a participación" dos centros.
"PROPAGANDA"
Máis aló dos baixos datos de participación dos centros educativos na estratexia anunciada o pasado mes de xuño, o deputado do PSdeG cuestionou que a Xunta estea "só preocupada" pola "propaganda", centrada na "carreira pola etiquetaxe" dos colexios sen ter en conta os resultados das súas iniciativas.
Referiuse deste xeito a que centros co "adhesivo" de plurilingües unicamente imparten unha hora lectiva adicional nunha lingua estranxeira, que adoita ser a correspondente ás materias de Plástica ou Educación Física.
"Cústanos crer que cunha hora máis á semana se mellore de forma notable a competencia lingüística do alumnado", subliñou o parlamentario socialista, para esixir ao Goberno galego que faga unha "avaliación" dos resultados dos programas pensados para o ensino de idiomas estranxeiros.
Escribe o teu comentario