As chamadas por megafonía, unha barreira para os pacientes xordos en Urxencias
Un almeriense que estivo sete horas sen escoitar as chamadas reclama que os hospitais se adapten ás persoas con algunha discapacidade.
Ao chegar dixo que era xordo.
A plataforma Marea Blanca en Almería difundiu a través da súa rede social Facebook o vídeo dun paciente con discapacidade auditiva que reclamou a adaptación dos hospitais despois de que o pasado 26 de xullo pasase preto de sete horas na área de Urxencias do Hospital Torrecárdenas, do que se foi sen ser atendido xa que non puido escoitar as chamadas que se lle facían por megafonía.
O home, que é diabético e se atopa operado do pé esquerdo, explica mediante unha sucesión de carteis no vídeo que á súa chegada sobre as 11,00 horas ao hospital por unha inflamación no pé comunicou en información que era un persoa xorda co fin de que se lle tivese en conta á hora de darlle avisos.
Con todo, e segundo a súa versión, optou por marchar sobre as 17,30 horas sen que chegasen a exploralo. Segundo indicou, desde o hospital chamábaselle "polo altofalante" sen que ninguén se lle achegase a tocalo para facerlle saber que estaba a ser chamado á consulta. "Tiven que vir á miña casa sen ser atendido", manifestou Juan, quen mostrou o estado do seu pé e a reclamación que interpuxo no centro.
Tras esta experiencia, o home reclamou ao Goberno andaluz que invista na adaptación dos hospitais para que as persoas con discapacidade poidan ser atendidas en "igualdade" e "sen barreiras". "Menos plantas para unha soa persoa para dar a luz e máis adaptar hospitais para todas as persoas minusválidas", manifestou no vídeo que acumula máis de 10.000 reproducións.
Fontes da Consellería de Saúde explicaron a Europa Press que se trata dun "incidente puntual", polo que trasladaron as súas "desculpas" ao afectado a través do xerente do hospital á vez que lamentaron as "molestias".
"Estaremos atentos para cumprir en todo momento o protocolo co que conta este centro para os pacientes xordos que acoden a Urxencias", sinalaron desde a Administración autonómica, onde especificaron que o procedemento inclúe a anotación da hipoacusia desde que o paciente pasa por triaxe para que os profesionais que o atenda "saiban da súa situación e saian a avisar á persoa para que entre á consulta".
Escribe o teu comentario