En Marea e BNG advirten que o novo plan de transporte custará 1.000 empregos
Denuncian ademais que favorece a monopolización do sector | A Xunta nega que sexa así e sinala que calquera empresa pode presentarse.
En Marea e BNG denuncian que a Xunta favorece contratos de transporte "draconianos" co fin de converter a este sector en "monopolio de grandes empresas", á vez que alertaron de que supoñerá a perda de 1.000 postos de traballo e "a precarización" de profesionais.
Así o expuxeron na Comisión de Ordenación Territorial na que a que o director xeral de Mobilidade, Ignacio Mestre, negou este extremo e sinalou que "calquera empresa pode presentarse" baixo a modalidade de UTE.
Nesta liña, Mestre remarca que "non todos" os autobuses teñen que ter 55 prazas, senón que se necesitarán tamén microbuses e taxis de ata nove prazas.
Ademais, subliña que o futuro plan de transporte de viaxeiros da Xunta supoñerá unha "oportunidade", así como melloras para o rural e "blinda" o traslado de escolares, tras un "minucioso" traballo no que se analizou "parroquia a parroquia" a 200 concellos.
A Consellería de Infraestruturas e Vivenda marca un prezo de 1,40 euros por billete para os usuarios xerais nos novos contratos de medio e curto percorrido que sacará para prestar o servizo nun total de 500 liñas. Ademais, nos de longa distancia, o pago será en función dos quilómetros.
O pasado martes o Diario Oficial de Galicia (DOG) publicou os 42 anteproxectos de explotación destes novos servizos, que serán de transporte integrado --escolar e xeral-- e que cubrirán as zonas afectadas polas renuncias das concesionarias ás liñas en agosto de 2016.
Escribe o teu comentario