Gas Natural Fenosa lanza unha campaña para destruír a barreira da linguaxe cos seus clientes
'Falamos o teu idioma' pretende dar resposta á demanda social de claridade e simplicidade nos temas relacionados con servizos e custo enerxético.
'Falamos o teu idioma' é o nome da campaña publicitaria que inicia hoxe a compañía enerxética, en resposta á cada vez máis demandada claridade e simplicidade dos temas relacionados cos servizos e o custo enerxético. Ou o que é o mesmo, entender mellor a factura da luz e as xestións relacionadas con esta.
Con esta acción, a compañía explica nun comunicado que pretende "reflectir con exemplos concretos os seus avances na xestión e explicación das cuestións que afectan o sector enerxético e ao servizo que presta aos seus clientes, da forma máis clara, sinxela e próxima".
'Falamos o teu idioma' é a mensaxe dunha campaña que definen como "fresca e nova que a través dunha linguaxe sinxela pretende dar a razón aos usuarios de servizos enerxéticos, que cada vez máis demandan simplicidade e claridade nas comunicacións e xestións que teñen que ver coa enerxía".
FALAR O MESMO IDIOMA
Potencia contratada, quilowatts/hora, imposto eléctrico ou código CUPS son conceptos que resultan estraños a moitas persoas. De feito, o 50% dos españois (segundo o informe Panel de Fogares (maio 2016) da Comisión Nacional do Mercado de Valores) di non entender o vocabulario das compañías enerxéticas, polo que Gas Natural Fenosa proponse "avanzar para contribuír a emendar este problema que en moitas ocasións xera unha barreira difícil de atravesar entre a compañía e os seus clientes".
A través da campaña, Gas Natural quere "trasladar con feitos concretos os esforzos que está a facer para poñer a cliente no centro de todas as súas decisións, falando o seu mesmo idioma e mostrando socialmente a súa vertente máis sensible e humana", afirman no comunicado.
RESPONSABILIDADE SOCIAL
O director de Comunicación e Relacións Institucionais de Gas Natural Fenosa, Jordi Garcia Tabernero, explica que esta campaña "elaborouse ao redor de todos aqueles elementos externos que nos serven para contribuír á mellora da reputación, potenciando a vontade de servizo ao cliente e mostrando sensibilidade coa sociedade no seu conxunto".
En concreto, a campaña traballa atributos de marca como o cumprimento, a transparencia, o bo servizo, o aforro, a adaptación ás necesidades do cliente, a humanidade e a proximidade.
"Buscamos ser percibidos como unha compañía que cumpre cos seus empregados, clientes, accionistas e investidores. En definitiva, unha compañía enerxética próxima e implicada socialmente", engade Jordi Garcia Tabernero.
PÚBLICOS VULNERABLES
A compañía asegura ser "especialmente sensible aos públicos vulnerables" e por iso utilizará algúns dos elementos publicitarios para dar a coñecer e lembrar os servizos que pon a disposición dos devanditos clientes.
Fenosa puxo en marcha o pasado mes de xaneiro un plan operativo e social de vulnerabilidade encamiñado a facilitar a canalización daquelas xestións para este tipo de familias que contan con dificultades para afrontar a súa factura enerxética.
O teléfono para clientes vulnerables, a creación dunha unidade de vulnerabilidade para mellorar a comunicación cos servizos sociais e a formación en temas de eficiencia enerxética e outras cuestións de interese para os profesionais do terceiro sector, son algunhas das accións que inclúen o plan deseñado e que explica a campaña.
Escribe o teu comentario