Adif suprimirá os pasos a nivel en Betanzos e Guitiriz
Forma parte dun plan para eliminar progresivamente os 74 cruces con maior intensidade de tráfico.
Adif volveu poñer en marcha o seu plan para suprimir progresivamente os pasos a nivel que máis intensidade de tráfico de vehículos rexistran de entre os que aínda presenta a rede ferroviaria convencional española.
O plan, que ten un horizonte de execución ata 2024, comezará coa eliminación dun primeiro lote de 74 cruces --dous deles en Betanzos (A Coruña) e Guitiriz (Lugo)-- entre estradas e liñas de tren repartidos por once comunidades autónomas.
Para iso, a compañía pública que preside Juan Bravo licitou a redacción dos proxectos construtivos destas supresións, uns traballos estimados en 5,84 millóns. Unha vez os proxectos estean listos, nun prazo estimado dun ano ou ano e medio, sacaranse a concurso as obras de supresión.
Adif xa licitou o pasado verán esta primeira fase de traballos do plan de supresión de pasos a nivel, aínda que o paralizou para introducir melloras nos pregos, e agora volve relanzalo co fin de continuar coa súa política de sucesiva eliminación destas infraestruturas.
A compañía pública encargada de construír e xestionar as infraestruturas ferroviarias investiu uns 300 millóns de euros no últimos sete anos en suprimir ou mellorar este tipo de infraestruturas, informaron a Europa Press en fontes da empresa.
Co novo o plan de supresión de pasos a nivel a 2024 Adif pretende a "progresiva" supresión daqueles pasos a nivel cuxo uso por parte de vehículos de estrada creceu nos últimos anos "como consecuencia do desenvolvemento urbano de distintos núcleos de poboación".
Polo momento, Adif sacou este venres a concurso o contrato de redacción de proxectos construtivos para a supresión do primeiro lote de 74 cruces. Deles, 33 corresponden ás vías convencionais e outros 41 ás vías estreitas herdadas da extinta Feve.
Con este contrato, a empresa pública pretende facerse coa "solución técnica máis adecuada" para cada paso a nivel" e contar nun mesmo proxecto con todas as medidas e aspectos necesarios para despois acometer as obras de eliminación do cruzamento.
Escribe o teu comentario