O calendario escolar do próximo curso e a cociente profesor-alumno motivan a protesta da CIG ante Educación
A CIG-Ensino concentrarase este venres ante a Consellería de Cultura, Educación, FP e Universidades no marco do seu calendario de mobilizacións para reclamar que se atrase ao luns 12 de setembro o arranque do curso 2022/23 --previsto para o xoves 8-- e reducir as cocientes de alumno por profesor, entre outras demandas.
A protesta terá lugar o vindeiro venres 1 de xullo ante a Consellería de Cultura, Educación, FP e Universidades da Xunta.
O sindicato pretende atrasar o inicio do curso escolar para o luns 12 de setembro, no canto do xoves 8, día para o que está programado o inicio das clases.
A CIG-Ensino concentrarase este venres ante a Consellería de Cultura, Educación, FP e Universidades no marco do seu calendario de mobilizacións para reclamar que se atrase ao luns 12 de setembro o arranque do curso 2022/23 --previsto para o xoves 8-- e reducir as cocientes de alumno por profesor, entre outras demandas.
DEMANDA DE MELLORAS
A través dun comunicado, o sindicato maioritario nos centros públicos denuncia que o final do curso 2021/22 e a planificación do próximo están cheos de "incidencias", ao que se suma que "non se atendan as melloras" que reclama en Mesa Sectorial.
Por iso, tal e como xa advertira, a CIG chama a unha mobilización en Santiago de Compostela para que se atrase o arranque das actividades lectivas ao luns 12 de setembro e para que a Xunta negocie "un plan estratéxico de redución de cocientes en todas as etapas educativas".
Ademais, a organización reclama "recuperar o papel protagonista" do profesorado de Infantil nas decisións sobre o período de adaptación, xa que o calendario deseñado e aprobado pola Consellería establece que durará ata o 16 de setembro como máximo, o que se gañou as críticas dos sindicatos.
RECUPERAR Os HORARIOS
A CIG tamén inclúe nas súas demandas a recuperación de horarios lectivos de 18 sesións en Secundaria e ensinos de réxime especial, así como de 21 en Infantil, Primaria e Educación Especial "como xa comezaron a aplicar outros gobernos".
Así mesmo, reclama a Educación que para o próximo curso non peche ningunha unidade, singularmente no rural, "sen previa negociación" cos sindicatos nin cos concellos afectados; que reforce a atención á diversidade; e unha "redución da burocracia que afoga ao profesorado" a través da dotación de máis persoal administrativo nos centros.
Escribe o teu comentario