O Corte Inglés triunfa entre as marcas de roupa de rúa favoritas de homes e mulleres durante 2021

Zara, O Corte Inglés e Stradivarius foron as marcas de roupa de rúa para muller máis elixidas polos españois en 2021, mentres que Primark, Springfield e O Corte Inglés foron as opcións no caso dos homes, segundo despréndese da nova edición do Estudo AIMC Marcas 2021, elaborado pola Asociación para a Investigación de Medios de Comunicación (AIMC).


|

O Corte Inglés é, xunto coas firmas estrela de Inditex Zara e Stradivarius, a marca máis elixida polas mulleres españolas. Os homes, ademais do Corte Inglés, inclínanse por Primark e Springfield. 

 

Con todo, o informe reflicte unha caída xeneralizada no gasto dos compradores en roupa, complementos e calzado nos dous últimos anos.

 

Unha muller pasea con bolsas de firmas de moda pola Gran Vía, ao 21 de xuño de 2022, en Madrid (España).
Foto: EP

Zara, O Corte Inglés e Stradivarius foron as marcas de roupa de rúa para muller máis elixidas polos españois en 2021, mentres que Primark, Springfield e O Corte Inglés foron as opcións no caso dos homes, segundo despréndese da nova edición do Estudo AIMC Marcas 2021, elaborado por a Asociación para a Investigación de Medios de Comunicación (AIMC).

En concreto, Inditex consolida a súa hexemonía na roupa de rúa con tres marcas entre as cinco primeiras a nivel nacional. Zara foi a marca de roupa de rúa para muller máis elixida polos españois en 2021, sinalada por un 15,9% dos enquisados, e o 'top 5' da clasificación nacional complétano O Corte Inglés en segundo lugar cun 11,2%, Stradivarius (10,6%), H&M (10,6%) e Bershka (9,7%), en quinto posto.

Respecto a a roupa de home, as marcas máis elixidas o ano pasado foron Primark (11,7%), Springfield (10,6%), O Corte Inglés (10,2%), Pull & Bear (8,5%) e Zara (7,7%). Tanto as marcas de roupa de muller como a de homes rexistraron caídas en 2021.

 

ROUPA DEPORTIVA

A marca de roupa deportiva máis elixida en España en 2021 foi Decathlon, sinalada polo 14,9% dos enquisados, moi por encima de Adidas e de Nike, que cun 7,8% e un 6,7% respectivamente,que se sitúan en segunda e terceira posición. Séguenlles de lonxe Puma (2,6%) e Fila (1,7%).

Pola súa banda, a marca de calzado feminino máis elixida polos españois o ano pasado foi Primark (3,1%), seguida de Mary Paz (3%), Zara (2,6%), Pikolinos (2,0%) e Stradivarius (1,6%), mentres que Parfois (3,8%), Bimba e Lola (3,2%), Misako (3,1%), Samsonite (1,1%) e Tous (1,1%) foron as marcas máis elixidas de marroquinería e Pandora (3,7%), (2,9%), Tous (2,4%), Lotus (1,7%), O Corte Inglés (1,3%) e Swarovsky (1,2%), as de xoiería.

Desta forma, o informe confirma que o prezo foi o principal factor que tiveron en conta os españois á hora de elixir roupa e accesorios en 2021.

Ademais do prezo (72%), os españois sinalan a calidade (62,9%) e a comodidade (47,1%) como os tres factores principais á hora de comprar roupa e accesorios, moi por encima das rebaixas ou ofertas, indicado polo 26,7% dos preguntados, o tecido ou material co que están fabricados (14,9%) ou a marca, sinalado en sexto lugar cun 13,5%.

 

CAÍDA DO GASTO

Doutra banda, o informe reflicte unha caída xeneralizada no gasto dos compradores en roupa, complementos e calzado nos dous últimos anos, excepto nos reloxos de pulseira e o calzado deportivo, que son as únicas categorías que creceron neste tempo.

Desta forma, destaca a caída no gasto daqueles que compraron roupa de rúa para muller, cun investimento medio de 195,4 euros, o que supón 31,7 euros respecto a 2019, mentres que na roupa de rúa gastouse 170,8 euros, 34,7 euros menos.

Pola súa banda, os dous gastos que si aumentaron respecto a 2019 son os reloxos de pulseira, con 125,5 euros de gasto medio, un 7,4% máis debido posiblemente ao incremento das compras de smartwatches, e as zapatillas de deporte, que tiveron unha subida do 1,7% con 70,4 euros de gasto medio. 

 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE