Patronais e transportistas demandan "solucións de emerxencia" tras o derrube da A-6 e o Goberno estuda desvíos

Patronais e transportistas demandan "solucións de emerxencia"


|

O Executivo planea que polo menos os transportes especiais entren a través da a-52, que une Benavente e Vigo, e poidan dirixirse ao norte pola AP-9. É difícil que o viaduto volva estar operativa ata dentro dun ano, como pronto.

 

O Goberno aínda non sabe as causas de derrúbelo a pesar de que a ministra dixo hoxe no senado que "están a traballar os mellores expertos a nivel mundial, técnicos en estruturas, geotecnia e enxeñería".

 

O PP mete presión a Moncloa e aprobarán no Parlamento de Gallego unha proposición non de Lei  como obxectivo que o Goberno central actúe con toda a celeridade posible para dar unha solución ao colapso e peche á circulación do viaduto de Ou Castro, executado durante os gobernos de Aznar por FCC e ACS, concretando as previsións sobre os traballos de reparación, así como das iniciativas dirixidas a revisar, inspeccionar e garantir a seguridade e funcionalidade de todos os viadutos desta autovía.

 

 

 

 

 

O Goberno traballa nun plan de mobilidade para estudar
 


O delegado do Goberno, José Miñones, informou de que o Executivo central traballa nun plan de mobilidade para estudar "posibles roteiros de desvío" á A-6, despois de derrúbelos do viaduto que manteñen pechada a autovía de conexión entre Galicia e a Meseta.

Así o trasladou con motivo da reunión mantida na Coruña esta tarde de martes con representantes de empresas do sector do transporte e patronais da comunidade.

Destaca que se buscará "acurtar tempo" no paso a través de Pedrafita con solucións a "curto prazo" en paralelo aos arranxos na A-6. Mentres, trabállase en "esclarecer as causas" do sucedido no viaduto para avanzar en solucións, aínda que avoga por "priorizar a seguridade".

Todo iso "sen escatimar medidas de tipo económico e persoal", cos "mellores especialistas", segundo trasladou Miñones, que asegura que o Goberno é "sensible" co sector.

DEMANDAS DO SECTOR 
Respecto diso, o presidente da Confederación de Empresarios deA Coruña (CEC), Antonio Fontenla, e o presidente da Asociación Coruñesa de Transportes Discrecionales e Especiais (Acotrades), Ramón Devesa, reclamaron ao Goberno que habilite xa os fondos necesarios para repoñer o viaduto e axilice os trámites para recuperar canto antes esta infraestrutura.

Fontenla demanda "solucións de emerxencia, porque o corte desta arteria loxística é unha situación de emerxencia para Galicia". "Non existe alternativa por outro roteiro que poida utilizarse en condicións asumibles para as empresas, nin hai posibilidade razoable de desvío por vía terrestre para determinados transportes especiais", avisou.

"O corte desta infraestrutura dana de maneira moi importante non só a competitividade, senón tamén a mesma viabilidade, das empresas en sectores de enorme relevancia para a nosa economía. E é máxima a preocupación do sector loxístico galego, xa moi castigado pola crise dos combustibles; así como do sector de renovables, máxime nun momento no que a súa expansión con novos proxectos industriais e enerxéticos, e a súa renovación, supoñen un dos eixos tractores no investimento dos fondos europeos de recuperación en Galicia", alerta o presidente da patronal coruñesa.

En declaracións a Europa Press tras o encontro, o vicepresidente de Tradime, José Fernández, explica que na reunión trasladouse que se enfocan as tarefas en coñecer as causas do sucedido para poder actuar, mentres reflexiona sobre que "non hai moitas alternativas" a ese paso por Pedrafita.

Aínda que apela á celeridade nas actuacións, o vicepresidente de Tradime razoa que deben facerse con "coidado" e "é preferible tomar as decisións correcta, non por présa, porque unha mala decisión neste aspecto pode ser peor que tomar unha rapidamente".

A Xunta URXE ALTERNATIVAS 
Doutra banda, a conselleira de Infraestruturas e Mobilidade, Ethel Vázquez, xunto co director da Axencia Galega de Infraestruturas, Francisco Menéndez, mantivo este martes un encontro co director xeral do Grupo Pérez Torres --loxística eólica--, Santiago Pérez-Torres, e o responsable no porto ferrolán, Santiago Menéndez. No encontro, ambas as partes coincidiron na necesidade de "urxir alternativas" a curto prazo para a circulación do tráfico de transportes especiais mentres dure o corte da autovía A-6.

Así mesmo, os representantes do Goberno galego concordaron en que o peche da autovía supón "un problema económico de envergadura, que está a afectar a moitos sectores", ademais de "supoñer complicacións no tráfico, a seguridade viaria e prexuízos para os transportistas".

Ante esta situación, é preciso, inciden, que o Goberno central "ofreza alternativas inmediatas que faciliten o tránsito de transportes especiais" cara ao porto de Ferrol. Neste sentido, os integrantes do grupo empresarial trasladaron que o acceso a Galicia a través da A-52 "triplica" o custo e "multiplica exponencialmente" o tempo de viaxe e o custo.
 

PROBLEMA PARA O SECTOR EÓLICO
De feito, segundo informou a Xunta nun comunicado, en sete meses desde que se iniciaron as obras do viaduto de Ou Castro, que "obrigou a deter os tránsitos pola A-6, bloqueáronse máis de cen barcos, que supoñen ao redor de 3.000 compoñentes eólicos".

Os representantes da empresa loxística temen que esta situación "agrávese" co peche actual e a "falta de alternativas" de paso aos transportes especiais, segundo recolle o mesmo comunicado. 

 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE