A crise dos microchips manterá a Stellantis Vigo sen quendas de fin de semana ata 2023


|

As previsións da factoría viguesa cos semiconductores, que pararon a produción da fábrica en varias ocasións, non son nada boas para o que resta de ano.

 

Con todo, o efecto da crise irá decrecendo co paso dos meses, de forma que cada vez sexan menos os días nos que se produzan os paróns. Con todo, a dirección considera unha "irresponsabilidade" volver lanzar as quendas de fin de semana.

 

Alfonso Rueda con Ignacio Bo.
Alfonso Rueda na súa visita a Stellantis Vigo | Foto: EP

O director da factoría viguesa do grupo automobilístico Stellantis, Ignacio Bo, asegurou que a escaseza de microchips, un compoñente necesario para a fabricación dos seus vehículos, estenderase ata polo menos o ano que vén, con todo, terá un "menor impacto" na produción que en meses anteriores.

Así o sinalou este martes Bo tras realizar unha visita á planta olívica xunto ao novo presidente da Xunta de Galicia, Alfonso Rueda, á cal tamén asistiron, entre outros, o vicepresidente primeiro e conselleiro de Economía, Empresa e Innovación, Francisco Conde; a conselleira de Promoción do Emprego e Igualdade, María Jesús Lorenzana, así como a delegada da Xunta en Vigo, Marta Fernández-Tapias.

 

SEN CERTEZAS DE APROVISIONAMENTO

Neste sentido, Bo recoñeceu que nos meses de abril e maio Stellantis Vigo viuse moi afectada pola falta destes chips semiconductores, algo que continuará en menor medida nos próximos meses.

Con todo, explicou que ata que non haxa "certeza" de que a subministración sexa estable, sería unha "irresponsabilidade" volver lanzar as quendas de fin de semana, co que a previsión é non poñelos en marcha ata 2023.

Entre outros datos, o director da factoría de Vigo tamén afirmou que será a principios do próximo mes de xullo cando se comece a fabricar en serie na cidade a furgoneta da marca Fiat, Fiat Doblò, que substituirá ao Citroën Grand C4 SpaceTourer de sete prazas, que deixa de ensamblarse na planta de Balaídos.

Este vehículo, do cal xa se produciron algunhas preseries, estará baseado na mesma plataforma que as furgonetas de Opel, Citroën, Peugeot e Toyota que se montan en Stellantis Vigo.

 

PERTE

Preguntado sobre a situación na que se atopan as conversacións co Goberno para que os proxectos estratéxicos de Stellantis poidan acollerse ás axudas do Proxecto Estratéxico para a Recuperación e Transformación Económica (Perte) do vehículo eléctrico, Bo indicou que o que se busca é que todas as fábricas españolas do grupo poidan acollerse, xa que o grupo pretende "investimentos substanciais" que superarían os 500 ou 600 millóns de euros por factoría para adaptalas a novas xeracións de coches eléctricos.

Con todo, reiterou que os prazos que expón o Perte non encaixan cos que a empresa planeou, xa que os seus proxectos son máis a longo prazo. Por iso insistiu na necesidade de diálogo coas administracións, sobre todo co Ministerio de Industria, Comercio e Turismo.

En canto á necesidade de que a fábrica viguesa teña acceso á rede eléctrica de moi alta tensión, dixo que as conversacións co Executivo "non avanzan", aínda que espera que se teña en conta esa solicitude que daría "estabilidade e calidade" á rede.

 

VÍAS DE APOIO Á AUTOMOCIÓN GALEGA

Na mesma liña falou o presidente da Xunta, quen pediu ao Executivo central que axilice e concrete as vías de apoio á automoción galega e en concreto a Stellantis Vigo na repartición dos fondos europeos para "blindar" o seu futuro.

Rueda comprometeuse, por unha banda, a esixir ao Goberno que corrixa "o erro" de deixar a Vigo fose do Perte do vehículo eléctrico e conectado e, por outro, a prestar desde a Xunta toda a colaboración no desenvolvemento dun proxecto "vital" para lle economía galega.

"É moito o que está en xogo", subliñou o presidente galego, quen reiterou o seu apoio a Stellantis, ao tratarse da fábrica de vehículos máis importante de España e tractora de toda a economía galega.

Ademais, Rueda avanzou que o Goberno autonómico está a traballar nunha Axenda Enerxética de Galicia 2030, que será unha folla de roteiro para conseguir a neutralidade climática no ano 2050. Un dos ámbitos de actuación será a mobilidade sostible, cun investimento de 145 millóns para impulsar o vehículo eléctrico, o corredor verde do Norte e a transformación de frotas de transporte. 

 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE