Derrube na A-6: o Goberno valora tirar outro van e BNG acusa ao PSOE e PP de protexer ás construtoras, FCC e ACS
O delegado do Goberno, José Miñones, insistiu este luns en que "existe a posibilidade" de que o van que queda en pé entre os dous tramos que se derrubaron do viaduto de Castro na A-6, poida ser tirado para, así, podar realizar os traballos de campo "con garantías de seguridade".
A portavoz nacional do BNG, Ana Pontón, acusou a Xunta e Goberno central de "silenciar" as responsabilidades detrás do "escándalo" de derrúbelos no viaduto de Castro --Vega de Valcárcel (León)-- da A-6.
A obra foi ejectuada por dous grandes construtoras, FCC, por entón en mans das irmás Koplowitz e ACS, do presidente do Real Madrid Florentino Pérez. O tramo entre Ou Castro e Noceda adxudicouse en 1997, cando era ministro de Fomento Rafael Arias-Salgado Montalvo, durante a primeira lexislatura do goberno de Aznar (PP). As obras concluíron en 2002, cando era ministro Francisco Álvarez Cascos, tamén do PP.
Desde o PP, a conselleira de Infraestruturas e Mobilidade, Ethel Vázquez, demandou ao Goberno "celeridade" para esclarecer as causas do colapso no viaduto de Castro --Vega do Valcárcel (León)-- da A-6 e tamén á hora de fixar alternativas ao transporte.
O delegado do Goberno, José Miñones, insistiu este luns en que "existe a posibilidade" de que o van que queda en pé entre os dous tramos que se derrubaron do viaduto de Castro na A-6, poida ser tirado para, así, podar realizar os traballos de campo "con garantías de seguridade".
Unha cuestión que xa trasladara a ministra de Transportes, Movilidad e Axenda Urbana, Raquel Sánchez, durante a súa visita ás inmediacións do viaduto o pasado venres.
Este luns, en declaracións aos medios tras a reunión do Comité Integrado de Prevención de Incendios Forestais, Miñones sinalou que os técnicos traballan nestes momentos en coñecer "cales foron as causas" e o Goberno estuda "as alternativas posibles".
Así mesmo, recoñeceu que o importante agora é "baixar para facer o estudo dos piares", unha asunto que "ata que non haxa a seguridade necesaria" non se poderá facer. Neste sentido, explicou que "existe a posibilidade" de que o van que queda en pé tírese para "poder facer os traballos de campo".
En todo caso, insistiu en que "vai levar tempo" e, por tanto, o obxectivo é "ter garantidos os desvíos pola Nacional e reforzalos".
Escribe o teu comentario