O comercio electrónico en España segue disparado mentres empeza a retroceder a outros países
O feito de que este sector caese de maneira considerable na maioría de países do mundo débese a "a mellora da crise sanitaria e a consecuente reapertura do comercio físico
Traballador dun almacén | @ep
España está a sufrir unha tendencia totalmente distinta á que se está producindo no resto do mundo. Trátase do comercio electrónico. Mentres que a nivel global, este sector está a rexistrar unha caída media do 3%, en España está a crecer a un ritmo superior ao 6% interanual segundo os datos que ofreceu Salesforce para o primeiro trimestre de 2022.
Estes datos que ofrece Salesforce converten a España nun dos poucos países do mundo e o único país europeo que mantén este sector á alza. Algunhas fontes coñecedores da situación comentaron a The Objective que isto que está a suceder en España é "a consecuencia natural" do "desenvolvemento que había pendente" neste sector concreto no país. "Trátase dun cambio de tendencia que estaba pendente e é o resultado do impulso dixital ao que se viron forzadas as empresas españolas pola pandemia".
De acordo cos datos proporcionados por Salesforce, o feito de que este sector caese de maneira considerable na maioría de países do mundo débese a "a mellora da crise sanitaria e a consecuente reapertura do comercio físico". Isto provocou que se rexistrou o primeiro retroceso nos nove anos que leva realizando este seguimento.
O vicepresidente de eCommerce de Salesforce Iberia, Enrique Mazón, ha considera que estes datos evidencian o impacto da inflación e a inestabilidade xeopolítica a nivel global tras varias anos de crecemento: "Para facer fronte a isto, os retailers deben eliminar as friccións entre as canles físicas e dixitais, de forma que poidan atraer e reter a clientes fieis".
Aínda que España mantense á alza neste sector, segue estando por detrás doutros países en certos parámetros como o gasto por visita. Respecto diso, España se situa en menos da metade da media mundial: 2,36 euros no resto do planeta fronte aos 95 euros no mercado español.
Outro parámetro no que España está por baixo da media global, é no gasto por pedido. 82 dólares fronte a 88. Ademais, a taxa de conversión de España é do 1,2%, unha das máis baixas de todas as rexións analizadas, só por detrás de Italia (1%) e Latinoamérica (0,9%), mentres que a media mundial rolda o 2%.
Salesforce tamén detectou que en España produciuse un aumento do uso dos dispositivos dixitais por parte dos consumidores. Fronte á caída mundial do 2% do tráfico xerado polas tendas en liña, o mercado español anotouse un aumento do 14% no uso de todo tipo de aparellos electrónicos: tanto móbiles (14%) como ordenadores (9%).
Os informes doutras compañías especializadas, como Xchannel, lanzan cifras similares e corroboran o auxe do comercio electrónico en España, levantado especialmente por determinados sectores con crecementos significativos.
A industria farmacéutica, en primeiro lugar, rexistra un aumento do volume de negocio dun 449%. "Especialmente despois da pandemia, prefírese comprar produtos sen receita en liña e sen necesidade de desprazarnos ata a farmacia", sostén Davide Gazzardi, responsable de New Business Italy & Spain de XChannel.
O sector da alimentación foi outro dos que se anotaron un maior crecemento, do 175%, chegando a triplicar as súas vendas con respecto a 2020. O sector da moda, outro dos máis puxantes, aumentou nun 47%.
Escribe o teu comentario