A autovía Lugo-Ourense non pode ser degrada a unha vía 2+1 tras 20 anos nas pavías, protesta a patronal

Aseguran que a proposta non pode ampararse no aforro económico porque é unha estrada que exerce "vertebración rexional" entre Lugo e Ourense

|

Os primeiros tramos da A56 foron construídos hai 11 anos e as promesas políticas remóntanse dúas décadas.


A patronal das grandes construtoras (Seopan) propuxo baixar de categoría o tramo de 29 quilómetros entre Guntín e Chantada. Todas as forzas políticas da capital de Ourense xa rexeitaron este plan.


Conexiu00f3n entre a A56 e unha estrada nacional nunha foto de Fomento

Conexión entre a A56 e unha estrada nacional nunha foto de Fomento 


A Comisión de Infraestruturas da Confederación Empresarial de Ourense (CEO) cualificou de "inadmisible" e "inxustificable" o debate para transformar o modelo de autovía da A-56 nunha vía 2+1 --un carril para cada sentido con zonas intermitentes de adiantamento-- no tramo que une Guntín e Chantada.


RELEGAR O INTERIOR OUTRA VEZ

Así, a CEO explicou nun comunicado que esta iniciativa supón "botar por terra" a "necesaria vertebración" entre a Galicia interior coa costa e tamén o traballo de colectivos, asociacións e entidades de Lugo e Ourense que reclaman desde hai anos a "urxente e pronta recuperación" desta estrada.

Desta forma, a confederación lembrou que ambas as capitais foron "historicamente relegadas, desatendidas e excluídas" en formulacións relativas ás infraestruturas e alegou a "vertebración rexional" que supón a vía, polo que a proposta "non pode" escusarse no aforro de custos.

INFRAESTRUTURA "PARALIZADA"
Doutra banda, a CEO fixo alusión a as dúas décadas que leva "paralizada" esta infraestrutura, sen recibir partidas orzamentarias anuais "suficientes", o que imposibilitou o avance do proxecto inicial da obra a comezos deste século.

Así mesmo, afirmou que a vía de carrís 2+1 supón "un plus de perigo" ao conducir, xa que a posibilidade de adiantar vólvese intermitente e existen tramos nos que non existe separación física entre os carrís.

"PRIORITARIA" 
De igual forma, por parte da CEO, a través da súa Comisión de Infraestruturas, cualificaron de "prioritaria" a obra na A-56, un "eixo estratéxico de comunicación" da Galicia interior con Portugal, o norte da Comunidade galega, o norte de España e resto de Europa.

Tamén fixeron referencia á "importancia" da terminación da A-76, que une Ponferrada e Ourense, unha vía "vital" para Ourense e que "acumula un gran atraso" na súa execución.

A reglón seguido, a confederación aludiu ás "boas comunicacións" como o determinante para que o tecido empresarial das provincias sexa "competitivo" e o territorio constitúa un lugar "atractivo" para que se asenten industrias que xeren "emprego e riqueza".

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE