A autovía Lugo-Ourense non pode ser degrada a unha vía 2+1 tras 20 anos nas pavías, protesta a patronal
Aseguran que a proposta non pode ampararse no aforro económico porque é unha estrada que exerce "vertebración rexional" entre Lugo e Ourense
Os primeiros tramos da A56 foron construídos hai 11 anos e as promesas políticas remóntanse dúas décadas.
A patronal das grandes construtoras (Seopan) propuxo baixar de categoría o tramo de 29 quilómetros entre Guntín e Chantada. Todas as forzas políticas da capital de Ourense xa rexeitaron este plan.
Conexión entre a A56 e unha estrada nacional nunha foto de Fomento
RELEGAR O INTERIOR OUTRA VEZ
Así, a CEO explicou nun comunicado que esta iniciativa supón "botar por terra" a "necesaria vertebración" entre a Galicia interior coa costa e tamén o traballo de colectivos, asociacións e entidades de Lugo e Ourense que reclaman desde hai anos a "urxente e pronta recuperación" desta estrada.Desta forma, a confederación lembrou que ambas as capitais foron "historicamente relegadas, desatendidas e excluídas" en formulacións relativas ás infraestruturas e alegou a "vertebración rexional" que supón a vía, polo que a proposta "non pode" escusarse no aforro de custos.
INFRAESTRUTURA "PARALIZADA"
Doutra banda, a CEO fixo alusión a as dúas décadas que leva "paralizada" esta infraestrutura, sen recibir partidas orzamentarias anuais "suficientes", o que imposibilitou o avance do proxecto inicial da obra a comezos deste século.
Así mesmo, afirmou que a vía de carrís 2+1 supón "un plus de perigo" ao conducir, xa que a posibilidade de adiantar vólvese intermitente e existen tramos nos que non existe separación física entre os carrís.
"PRIORITARIA"
De igual forma, por parte da CEO, a través da súa Comisión de Infraestruturas, cualificaron de "prioritaria" a obra na A-56, un "eixo estratéxico de comunicación" da Galicia interior con Portugal, o norte da Comunidade galega, o norte de España e resto de Europa.
Tamén fixeron referencia á "importancia" da terminación da A-76, que une Ponferrada e Ourense, unha vía "vital" para Ourense e que "acumula un gran atraso" na súa execución.
A reglón seguido, a confederación aludiu ás "boas comunicacións" como o determinante para que o tecido empresarial das provincias sexa "competitivo" e o territorio constitúa un lugar "atractivo" para que se asenten industrias que xeren "emprego e riqueza".
Escribe o teu comentario