O permiso de conducir durante a pandemia está máis preto para moitos grazas a internet
As webs de autoescolas dixitais permiten a moitos prepararse para sacarse o carné de conducir desde a comodidade do seu fogar.
As webs de autoescolas dixitais permiten a moitos prepararse para sacarse o carné de conducir desde a comodidade do seu fogar.
Se xa sempre foi importante, nestes momentos de crises a necesidade de posuír o carné de conducir destapouse como un permiso fundamental para case todos, tanto no que concierne á nosa vida diaria como para poder optar a moitos postos de traballo que o consideran unha condición indispensable para contratar aos candidatos para un emprego. E a pandemia, lonxe de afastar á xente das autoescolas, levou a moitos a animarse a sacarse o carné, algo cada vez máis accesible grazas a autoescolas dixitais como tests de conducir gratis on Onroad.to, a número uno en Europa, que permite ter unha formación online de primeiro nivel, segura e a un prezo alcanzable.
Estas webs ofrecen tanto a posibilidade de preparar o exame práctico como o teórico ao dispoñer de máis de 2.000 preguntas de exames oficiais para poñer a proba o coñecemento dos alumnos. Ademais, os alumnos pode dispoñer dun perfil que solicita toda a información para coñecer mellor cales son os temas nos que o usuario comete máis erros para que este poida dedicarlle máis tempo de estudo ao temario da DXT e reforzar todos eses apartados que aínda non domina.
WEBS ACTUALIZADAS
A maiores, estas webs online están sempre actualizadas a diferenza de moitos manuais de escolas convencionais. Así, algunhas novas modificacións que pretende aplicar a Dirección Xeral de Tráfico estarán ao alcance dos usuarios destas webs desde o primeiro minuto se finalmente apróbase o anteproxecto de reforma da Lei de Tráfico presentado ante o Consello de Ministros.
Nos últimos días estes cambios suscitaron algunha que outra polémica. Por exemplo, o uso do teléfono móbil ao volante sancionarase a partir de agora, no caso de que as modificacións obteñan a luz verde para a súa adopción, con seis puntos menos no carné, o dobre da penalización actual. Tamén carrexará a perda de máis puntos viaxar sen cinto ou sen casco, pasando de tres a catro puntos menos. O uso de sistemas de detección de radares, tanto se está apagado como acendido no momento da inspección, tamén será penalizado.
De igual maneira, tamén se eliminan outras medidas como a marxe de 20 quilómetros por hora para adiantar en estradas convencionais co fin de evitar as colisións frontais en manobras como os adiantamentos. Do mesmo xeito, elimínase a idade mínima para conducir camións, algo que estaba fixado nos 21 anos pero que se rebaixa ata os 18, aínda que manteñen a necesidade de contar co requisito previo de ter aprobado o Certificado de Aptitude Profesional.
Outra vantaxe destas autoescolas dixitais é que, ademais de permitir ao alumno preparar os exames ao seu ritmo, tamén lle permite seguir a súa formación en caso dun eventual confinamento que obrigue a pechar as autoescolas, hoxe colapsadas en moitos casos polo alto número de solicitudes que teñen que atender pero obrigadas a cumprir cunhas medidas de aforo e seguridade que impiden encher as aulas de alumnos.
Escribe o teu comentario