A USC contempla a posibilidade dun novo confinamento na preparación do próximo curso

A Universidade de Santiago de Compostela (USC) prepárase ante as incógnitas do próximo curso. Ante a posibilidade de que se produza un rebrote masivo que obrigue a recuperar as restricións do estado de alarma pola situación sanitaria, a institución elaborou un documento basee no que se inclúen medidas e actuacións con previsión de medios materiais en función de diversos escenarios, que van desde a 'normalidade adaptada' ata un confinamento.


|

A Universidade de Santiago de Compostela (USC) prepárase ante as incógnitas do próximo curso. Ante a posibilidade de que se produza un rebrote masivo que obrigue a recuperar as restricións do estado de alarma pola situación sanitaria, a institución elaborou un documento basee no que se inclúen medidas e actuacións con previsión de medios materiais en función de diversos escenarios, que van desde a 'normalidade adaptada' ata un confinamento.


Biblioteca da USC durante a 'nova normalidade'
O texto, co lema 'directrices para ou desenvolvemento dunha docencia presencial segura', baséase nos principios da "presencialidad" da docencia e a "flexibilidade" que permita adaptar a actividade universitaria ás diversas posibilidades e circunstancias.

O primeiro escenario que expón sería o dunha normalidade sen restricións á presencialidad, tanto nas clases, as titorías como as probas finais. Esta podería compatibilizarse cun 10 por cento das horas nunha materia de modalidade 'virtual' "de modo excepcional e debidamente xustificado". Tamén se recomendan quendas de rotación máis curtos nos grupos de prácticas e recoñécese a posibilidade e facelas 'online' sempre que impliquen o uso de mecanismos telemáticos.

No segundo caso, de restricións parciais, a docencia sería total ou parcialmente virtual combinada coa física, e titorías e exames serían a distancia, aínda que tamén se recomenda anticipar os contidos das clases prácticas.

Finalmente, ante un peche de instalacións pola situación sanitaria, as aulas impartiríanse plenamente de modo virtual e os centros terán que adaptar as prácticas a esta modalidade.


AVALIACIÓN CONTINUA

A avaliación continua será o criterio xeral adaptado á realidade de cada materia, ben de modo único ou combinado con probas finais. Así mesmo, os contidos poderían ser adaptados ás diferentes modalidades de docencia (presencial e 'online'), aínda que se terán que respectar as competencias e esixencias reflectidas nas memorias dos títulos.


Doutra banda, a institución prevé a necesidade de recursos de avaliación e tecnolóxicos, con equipos, recursos en liña, complementos ao 'campus virtual' e formación pedagóxica para PDI.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE