Como reclamar unha compensación a unha aerolínea non europea?

Viaxar en avión fainos a vida moito máis fácil, especialmente cando temos que desprazarnos cara a destino afastados. Pero que facer cando se producen atrasos, cancelacións e overbooking e a viaxe en avión, que debería ser o medio de transporte máis rápido, transfórmase nunha odisea?



|

Viaxar en avión fainos a vida moito máis fácil, especialmente cando temos que desprazarnos cara a destino afastados. Pero que facer cando se producen atrasos, cancelacións e overbooking e a viaxe en avión, que debería ser o medio de transporte máis rápido, transfórmase nunha odisea?



Motor dun aviu00f3n imaxe de cxjuanalvarez en Pixabay



Aínda que as aerolíneas fan o que poden para evitar este tipo de molestias aos seus pasaxeiros, non sempre é posible obviar a interrupción dun voo. Polo que aos viaxeiros non queda outra solución que esperar e, mentres tanto, reclamar os seus dereitos.


Sufriches algún atraso ou cancelación cunha aerolínea non europea como Delta Airlines e non sabes por onde empezar para tramitar unha reclamación? Segue lendo! Explicámosche como comprobar e tramitar a túa solicitude e a cales compensacións podes ter dereito.


Como saber se tes dereito a unha indemnización por unha interrupción de viaxe?

Compañías como Delta Airlines traballan para ofrecer a mellor experiencia de viaxe aos pasaxeiros e tamén a as súas mascotas. Con todo, nalgunhas ocasións, non é posible evitar as molestias que os atrasos e as cancelacións producen.


Por este motivo, na maioría dos países existen normas que regulan o sector e protexen os dereitos dos viaxeiros aéreos.


En Europa, estas normas son reunidas no Regulamento 261/2004 mentres a nivel internacional os pasaxeiros poden acollerse ao Convenio de Montreal para reivindicar os seus dereitos.


Polo xeral, cando un voo cancélase con menos de 14 días de antelación ou se produce un atraso superior a 3 horas, o pasaxeiro podería ter dereito a compensacións e reembolsos. Pero deberase ter en conta varios elementos, como a distancia do roteiro, as horas de atraso, o país de saída e destino e a orixe da compañía aérea, para definir o que lle corresponde


Ademais, hai que considerar que existen algunhas situacións chamadas “extraordinarias” polas que as compañías de transporte aéreo non están suxeitas ao pago de compensacións. Un caso moi común son os atrasos ou cancelacións debidas a circunstancias meteorolóxicas adversas e consideradas perigosas para as operacións de voo.


Por todo o anterior e por factores como a falta de información ou de tempo, non todos os pasaxeiros reclaman ou, se o fan, desisten á primeira negativa da aerolínea.


Afortunadamente, existen asociacións de consumidores e compañías especializadas en dereitos dos pasaxeiros que loitan pola reivindicación destes dereitos e traballan para difundir información fiable e accesible. AirHelp é unha destas.


Grazas a compañías de expertos en reclamacións aéreas como AirHelp, os pasaxeiros dispoñen de información accesible e recursos como unha calculadora para comprobar posibles compensacións por voos atrasado, cancelados ou denegacións de embarque.


Unha vez que comprobases os teus dereitos, AirHelp ocuparase das reclamacións a Delta Airlines ou outra compañía, se así o prefires. Ademais, a mesma empresa lémbranos que os pasaxeiros afectados teñen ata 3 anos de tempo para poñer unha reclamación desde a data do voo.


Avion de Delta Airlines nunha foto de Creative Commos en Pxhere






Tramitar reclamacións a Delta Airlines

Como vimos, os dereitos a compensación por interrupción de viaxe poden variar de país a país. Con todo, isto non impide ao pasaxeiro de solicitar información á propia aerolínea ou comprobar os seus dereitos a través de plataformas como AirHelp e logo solicitar o que lle corresponde.


Con relación á tramitación da súa solicitude de reembolso, o pasaxeiro afectado poderá optar por delegar a unha compañía de reclamación de voo como AirHelp ou realizar el mesmo a demanda á compañía:


  1. No primeiro caso, unha vez enchidos os datos do voo e achegada a información sobre a incidencia, uns expertos xestionarán cada fase do proceso e o reembolso efectuarase na maior brevidade posible. O pasaxeiro recibirá notificacións achega do estado da reclamación e pagará unha comisión polo servizo só despois de recibir o diñeiro na súa conta.
  2. Para reclamar unha compensación directamente a Delta Airlines, o pasaxeiro terá que poñerse en contacto co departamento de reclamación da compañía e seguir os pasos indicados (poderían variar lixeiramente de compañía a compañía). Neste caso, é recomendable achegar cada detalle da incidencia para reducir as probabilidades de rexeitamento da solicitude e reducir os tempos de espera que poden ser de semanas ou mesmo meses, dependendo do volume de reclamacións que teña que xestionar a aerolínea.

Indemnizacións previstas en caso de atrasos e cancelacións

Se viaxas dentro de Estados Unidos con Delta Airlines ou outra compañía lembra que neste país non existe unha lexislación federal que obrigue ás aerolíneas para compensar aos seus pasaxeiros por atrasos ou cancelacións. Con todo, moitas aerolíneas prevén este tipo de compensacións nas súas políticas. Polo que che suxerimos revisar o teu reserva e as condicións.


Se, en cambio, o teu voo Delta Airlines sae desde un aeroporto europeo poderás acollerche ás normas europeas que prevén:


  • Compensacións de ata 600 euros por atrasos e cancelacións.
  • Reembolso do billete e dereito a un voo alternativo por cancelacións cuxo aviso non se realizou con polo menos 14 días de antelación e segundo o disposto por lei.

Segundo indican os resultados dunha enquisa da Comisión Europea, máis da metade dos europeos descoñece os seus dereitos e non reclama as compensacións. Aínda estás disposto a renunciar á compensación que che corresponde?



Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE