Que pasaría se o quimiqueiro levase carga? O Blue Star botará 18 días embarrancado polo menos


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A rescatadora  non tentará reflotar o buque de raíces turcas e fretador das Bermudas ata o 10 de decembro. O quimiquero de dobre casco leva encallado soportando temporais en Ares desde o 22 de novembro. O baleirado do seu propio combustible -non traía carga- terminou este luns, máis dunha semana despois, e foi posible porque quedou relativamente estable preto da costa.


O alcalde de Ares (A Coruña), Julio Iglesias (PSOE), explicou este martes que a empresa contratada polo armador do buque 'Blue Star' para o seu rescate, SMIT Salvage, "segue realizando traballos a bordo coa intención de entre o 10 e 15 de decembro", coas "pleamares que coinciden con lúa chea, tentar o rescate por mar" do barco quimiquero, unhas tarefas na que tamén participan operarios de Ardentia Marine, con sede en Fene (A Coruña), subcontratada pola primeira.


O buque 'Blue Star' na costa de Ares.


Así lo ha manifestado Iglesias a Europa Press tras finalizar una reunión que se ha celebrado desde las 12,00 horas de este martes en el Ayuntamiento de Ares, en donde se ha repasado la operación de retirada de combustibles, fuel y gasóleo, como de lubricantes, que finalizó en la tarde de este lunes.

UN ASUNTO "PRIVADO"
"Entramos en una nueva fase, una operación que tienen que autorizar la Autoridad Portuaria de Ferrol-San Cibrao, como es el rescate del barco y en consecuencia ya no tenemos riesgo para las vidas humanas y la contaminación", ha comentado el regidor socialista, ya que "ahora ya es el rescate de un bien privado", ha incidido.

El regidor ha acudido constantemente a la zona de As Mirandas, en donde encalló el buque en la media noche del pasado 23 de noviembre, para dar apoyo a los equipos desplegados en la zona, ofrecer todo tipo de ayuda en aquellos temas que se requería la colaboración del Ayuntamiento y también para dar información a medios de comunicación y vecinos.

Julio Iglesias ha asegurado que en el encuentro de este martes han abordado "las posibles necesidades de SMIT Salvage y de Ardentia Marine", las dos empresas que tienen previsto proseguir las tareas en la zona destinadas a rescatar el buque, "para seguir apoyando, pero ya en un segundo plano". "Ahora de lo que se trata es de rescatar un bien privado", ha concluido.

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