Camiñar á escola permite aos nenos facer a maioría do exercicio recomendado

Os pediatras alertan de que o 23% dos escolares ten sobrepeso e a 18% obesidade.


|

Ir e volver camiñando ao colexio supón case o 65 por cento do exercicio recomendado nos nenos, asegurou a Asociación Española de Pediatría (AEP), tras lembrar que o 23 por cento dos escolares ten sobrepeso e o 18 por cento obesidade.


Camiñar á escola



"Os nenos que camiñan ou van en bicicleta á escola teñen niveis diarios máis altos de actividade física e mellor condición cardiovascular que os nenos que non viaxan activamente á escola", dixo o coordinador do Comité de Saúde Ambiental (CSM) da AEP, Juan Antonio Ortega García.


O vogal de actividade física do Comité de Promoción da Saúde (CPS) da AEP, Julio Álvarez Pitti, lembrou que a realización desta actividade física axuda a diminuír os valores de presión arterial, mellora a capacidade de regulación dos niveis de azucre do sangue mellorando a sensibilidade á insulina, diminúe os valores de triglicéridos, incrementa os valores de colesterol (HDL) e contribúe a mellorar a condición física cardiorespiratoria.


De feito, camiñar ao colexio asociouse a un menor índice de masa corporal e contribúe a diminuír o exceso de peso a través dun incremento do gasto calórico, ademais de que contribúe a previr a obesidade abdominal independente doutros factores de carácter demográfico, dietas, porcentaxe de graxa corporal ou minutos dedicados á actividade física.


Uns resultados que, a xuízo do doutor Ortega, poden ser especialmente prometedores para os mozos con obesidade, xa que camiñar ao colexio pode ser unha estratexia fácil de implementar na actividade diaria e efectiva para controlar e reducir a obesidade.


"Ir camiñando ao colexio supón ademais unha mellora na condición física muscular, xa que tonifica os músculos e permite incrementar a masa muscular, sobre todo do tren inferior e costas. Este incremento da masa muscular é fundamental para un bo ton corporal e control postural. Ademais, mellóranse outros compoñentes da condición física como son o equilibrio e a coordinación", apostilou Álvarez Pitti.


Os doutores comentaron que a actividade física pode influír na plasticidade e flexibilidade cerebral, debido a que favorece a rega sanguínea cerebral, a creación de novas conexións neuronais, a transmisión neuronal no hipocampo e a expresión de xenes relacionados con factores de crecemento nervioso.


"Os resultados dos estudos suxiren que a actividade física que ten lugar inmediatamente antes do colexio predispóe á aprendizaxe efectiva, observando mellores habilidades verbais, numéricas e de razoamento nos que levan a cabo un transporte activo ao centro educativo. A actividade física ten efectos positivos no nivel de concentración e reduce os comportamentos hiperactivos ou autoestimulatorios", aseverou o doutor Álvarez Pitti.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE